ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های کاربردی در تجهیزات نوری به شمار می رود که می توانید از مزایای آن همچون تلویزیون و مانیتور برای پخش و نمایش تصاویر استفاده نمائید. از مزایای ویدئو پروژکتور می توان در محیط های مختلف استفاده نمود چون قابلیت جا به جایی دارد. بیشترین کاربرد و خرید ویدئو پروژکتور برای محیط های آموزشی همچون دانشگاه ها و همچنین مدارس می باشد. البته مراکز آموزشی خصوصی، اداره جات و شرکت ها نیز می توانند از ویژگی های ویدئو پروژکتور برای پخش ویدئوهای آموزشی و فایل های تصویری استفاده نمایند.

جهت مشاهدۀ مشخصات فنی و بررسی آپشن مدل های مختلف ویدئو پروژکتور می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید. برای اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

خرید ویدئو پروژکتور با کنتراست بالا

در حال حاضر امکان خرید ویدئو پروژکتور متناسب با محیط های روشن نیز برای افراد فراهم می باشد. میزان روشنایی و وضوح تصویر در انتخاب دستگاه ویدئو پروژکتور تأثیرگذار می باشد. با توجه به اینکه در محیط های مختلف، روشنایی متغیر است، هنگام خرید ویدئو پروژکتور مانند  ویدئو پروژکتور مدل T44 که یک دستگاه سینمای خانگی نیز می تواند در نظر گرفته شود، شدت روشنایی کمتر از 2 هزار انسل لومنز نیز می تواند پاسخگوی باشد و تاویر با وضوح بالا نمایش داده می شود و برای مخاطبان قابل قبول می باشد.

امروزه شاهد فروش ویدئو پروژکتور با شدت روشنایی بالای 2000 انسل لومنز به بالا می باشیم که امکان پخش تصاویر فول اچ دی و فور کی را توسط پردۀ نمایشگر با کیفیت فراهم می آورد. قطعاً در این صورت، قیمت ویدئو پروژکتور نسبت به مدل های قدیمی و با وضوح تصویر اندک، بیشتر است. بنابراین افرادی که قصد خرید ویدئو پروژکتور مانند ویدئو پروژکتور مدل T44 را دارند، پس از بررسی مشخصات فنی دستگاه ها و سپس در نظر گرفتن نیاز خود از تأمین این دستگاه، می توانند بهترین ویدئو پروژکتور پرتابل را خریداری نمایند. جهت سفارش آنلاین ویدئو پروژکتور با قابلیت وای فای و سیستم عامل اندرویدی مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید.

     فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()