بلدوزر نوعی تراکتوری است که شامل تیغه در قسمت جلوی آن می باشد که امکان خاکبرداری را برای اپراتور ماشین فراهم می آورد. مصارف عمدۀ بلدوزر را می توانید در پروژه های مختلف ساختمان سازی، کشاورزی و غیره مشاهده نمائید. در همین راستا فروش قطعات بلدوزر کوماتسو را در سطح بازار شاهد هستیم چون این گونه ماشین آلات در بلند مدت ممکن است دچار آسیب دیدگی و نقص فنی گردند. در نتیجه راننده را وادار به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو و تعویض آنها با قطعات نو می نماید. فروشگاه سرویس قطعه یکی دیگر از مراکز بزرگ در عرصۀ فروش قطعات بلدوزر کوماتسو و سایر ماشین آلات این برند معتبر و سایر برندها می باشند.

علت تعویض قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

به عنوان مثال تیغه ای که در طراحی ماشین بلدوزر به کار برده می شود، امکان حرکت به جوانب، جلو، عقب و راستای شیب افقی را فراهم می آورد. بنابراین در صورت بروز نقص فنی در عملکرد آن ، شما را وادار به تعویض تیغه و یا سایر قطعات بلدوزر کوماتسو می نماید. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو بر اساس مدل و ظرفیت در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه هنگام خرید قطعات بلدوزر کوماتسو با ظرفیت های متفاوت، به طور دقیق مشخصات فنی قطعۀ آسیب دیده را بررسی نمائید.

از مزایای ماشین بلدوزر می توان به کاربری آن در هر نوع شرایط آب و هوایی اشاره نمود، ضمن آنکه قابلیت حمل تیغه در ابعاد بزرگ را دارد و از عملکرد بالایی برخوردار هستند. در همین راستا تأمین قطعات بلدوزر کوماتسو برای مالک ماشین حائز اهمیت است چون از مزایای این خودرو در اجرای پروژه های سنگین بهره گرفته می شود. در نتیجه از کار افتادن و آسیب دیدگی لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می تواند برای مالک آن هزینه های هنگفتی به دنبال داشته باشد. بدین ترتیب از طریق فروشگاه سرویس قطعه، می توانید اقدام به تأمین انواع قطعات موتوری بلدوزر کوماتسو اورجینال و دیگر دسته بدی های لوازم یدکی ماشین آلات سنگین نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 112
نمایش همه
علاقه مندی ها ()