نایلون استرچ از دیگر انواع و کاربردی ترین پلاستیک هایی است که گزینۀ مناسبی برای بسته بندی اقلام مختلف به شمار می رود. در واقع این نوع پلاستیک به دلیل خاصیت شفاف بودن و همچنین حالت کشسانی و چسبندگی بالایی که از آن برخوردار است و بدین ترتیب امکان بسته بندی اقلام را به هر شکلی میسر می سازد. به طور کلی کارخانجات و شرکت ها می توانند جهت بسته بندی محصولات مختلف از مزایای پلاستیک استرچ بهره مند گردند و بدین ترتیب شما متناسب با نیازی که دارید، می توانید با ضخامت استاندارد و یا سفارشی اقدام به خرید نایلون استرچ و نایلون حبابدار نمائید. دریا پلاستیک سال های متوالی در صنعت تولید محصولات لفاف های بسته بندی، موفق به تولید پلاستیک های با دوام و درجه یک گردند.

خرید نایلون استرچ با ضخامت کم

بدیهی است که بهره مندی از مواد اولیه در ساخت پلاستیک استرچ و نایلون حبابدار و هر نوع نایلون دیگر، میزان مقاومت و طول عمر آن را بیشتر می نماید. ضمن آنکه امکان استفاده از آنها در بسته بندی محصولات با رعایت نکات بهداشتی همچون مواد غذایی و صنعت دارویی و غیره کاربردی تر خواهد بود. فروش نایلون استرچ به صورت رولی است تا با استفاده از دستگاه های مخصوص بتوان به صورت دستی و مکانیزه جهت بسته بندی محصولات مختلف از آن بهره برد.

بدون شک انتخاب نوع پلاستیک برای بسته بندی، نقش بسزایی بر روی کیفیت نگهداری و همچنین فروش محصول خواهد داشت. به عنوان مثال خرید نایلون استرچ برای بسته بندی لوازم خانگی چوبی منجمله مبلمان، تجهیزات دکوراتیو و همچنین مواد غذایی گزینۀ مناسبی محسوب می گردد چون دارای حالت کشسانی می باشد. صرف نظر از قیمت نایلون استرچ، از کیفیت  و دوام بالایی برخوردار بوده و امکان استفاده از آن با هر میزان ضخامت فراهم می باشد. تولید کنندگان جهت بسته بندی و نگهداری محصولات خود در محیط انبار، می توانند از طریق دریا پلاستیک، اقدام به خرید نایلون حبابدار و رول نایلون استرچ در ابعاد و ضخامت آماده و یا سفارشی نمایند.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()