بسیاری از افراد خواستار دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز در طرح های قدیمی و جدید می باشند چون از مهمترین لوازم خانگی به شمار می رود. از اجاق گاز به منظور طبخ غذا استفاده می شود و کاربرد زیادی در منزل دارد. با توجه به گستردگی کاربرد اجاق گاز، عوامل متعددی منجمله استفاده نامناسب از اجزای مختلف این دستگاه، دچار آسیب دیدگی و نقص فنی گردند. بدین ترتیب از سوی مراکز تعمیر لوازم خانگی، تعمیرات اجاق گاز به مشتریان ارائه می دهند. مجموعه تعمیر پرشین متناسب با تعمیرکاران مجربی که از آن برخوردار هستند، قادر به خدمات عیب یابی فوری تعمیرات ماشین ظرفشویی و  تعمیر اجاق گاز در محل  می باشند.

تعمیر اجاق گاز با برندهای ایرانی و خارجی

عمدتاً در اکثر اجاق گازها یک سری مشکلات و نقص فنی بوجود می آید و از آنجایی که تعمیر اجاق گاز از عهدۀ عموم افراد برنمی آید، بایستی از خدمات تخصصی مراکز تعمیرات لوازم خانگی بهره مند گردید. تنوع محصولاتی که از سوی برندهای مختلف تولید می شوند، بسیار است و به همین دلیل تکنسین تعمیرکار بایستی دانش و اطلاعات تخصصی در زمینۀ تعمیر اجاق گاز در مدل های قدیمی، رو میزی، شیشه ای و لمسی داشته باشند.

کار نکردن فندک اجاق گاز، سوختن شعله به رنگ قرمز، گرفتگی سوزن خروجی گاز، خراب شدن ترموستات اجاق گاز، شکستگی و یا ترک خوردگی شیشۀ فر، خراب شدن برد صفحه نمایش اجاق گاز لمسی و ... از جمله مشکلات رایج دستگاه های اجاق گاز به شمار می روند. در حال حاضر از سوی برخی از مراکز تعمیر اجاق گاز ، قادر به دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز با برندهای اخوان، سینجر، اسنوا، ایگل، آلتون، بیمکث، کَن، استیل البرز، نیک کالا و ... می باشند. 

از این رو هنگام آسیب دیدگی و مشاهدۀ مشکل فنی برای اجاق گاز، بایستی هر چه زودتر نسبت به تعمیر اجاق گاز در محل اقدام نمائید چون انتشار گاز در محیط، می تواند خسارت جبران ناپذیر جانی و مالی به دنبال آورد. هم اکنون از طریق مرکز تعمیر پرشین، با اطمینان خاطر می توانید خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی و تعمیر اجاق گاز های رومیزی و ایستاده را دریافت نمائید.

   مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()