کوپلینگ MT از دیگر انواع کوپلینگ موجود در بازار به شمار می رود که کاربرد آن در ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی است. به دلیل گستردگی کاربرد قطعات کوپلینگ، در مقالۀ این هفته به معرفی کوپلینگ ام تی و مهمترین ویژگی های آن می پردازیم. شرکت های متعددی در حوزۀ طراحی و ساخت قطعات کوپلینگ فعالیت دارند چون از قطعات مهم و اساسی در ساخت دستگاه های صنعتی محسوب می گردد و در همین راستا  خرید کوپلینگ MT از سوی مهندسین و متخصصین مورد استقبال قرار گرفته می شود. شرکت کیهان افزار زاگرس در لیست محصولات مجموعۀ خود، انواع کوپلینگ MT را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب عرضه می کنند.

مصارف کوپلینگ ام تی MT

مهمترین عملکرد کوپلینگ ام تی، انتقال چرخش و نیرو در میان قطعات شفت و موتور می باشد. اگر در پی خرید کوپلینگ MT می باشید، پس از بررسی نحوۀ عملکرد و مشخصات فنی آن، می توان نسبت به انتخاب نوع و مدل آن تصمیم گرفت. از مهمترین مشخصۀ کوپلینگ ام تی می توان به داشتن سوراخ توپی در قسمت بالای آن اشاره کرد که در ابعاد متفاوت، متناسب با قطر شفت ساخته می شوند. در نتیجه هنگام خرید کوپلینگ ام تی، در نظر گرفتن قطر مناسب، برای مهندسین لازم و ضروری می باشد چون صرفه جویی اقتصادی را برای سیستم های مختلف به ارمغان می آورد.

صرف نظر از قیمت خرید کوپلینگ ام تی ، کیفیت جنس آلیاژ به کار رفته در ساخت کوپلینگ و تناسب ابعاد و قطر آن برای مصرف کنندگان حائز اهمیت می باشد. با توجه به گستردگی کاربرد کوپلینگ در طراحی و ساخت ماشین آلات و دستگاه های صنعتی، انتخاب قطر مناسب کوپلینگ بر روی عملکرد نهایی این قطعه تأثیر گذار می باشد. با توجه به اینکه از کوپلینگ در طراحی قطعات موتور به کار برده می شود، جهت مشورت برای خرید کوپلینگ ام تی و قیمت آن در بازار می توانید با واحد فروش شرکت کیهان افزار زاگرس ارتباط برقرار نمائید.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()