کمپرسور اسکرو به عنوان یکی از رایج ترین انواع تجهیزات در طراحی و ساخت ماشین آلات به کار برده می شود. دستگاه کمپرسور اسکرو دارای اجزای مختلفی است که باعث گردیده، شرایط مناسبی را برای متراکم سازی هوا فراهم سازد. آنلودر یکی از اجزای اصلی کمپرسور اسکرو به شمار می رود که به عنوان شیر کنترل جهت کنترل ورود و یا خروج هوا به داخل مخزن هواساز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروشگاه مکانیکا به صورت تخصصی در زمینۀ  فروش کمپرسور اسکرو فعالیت می کنند و توانسته اند با بردهای معتبر، این نوع دستگاه ها را به بازار عرضه نمایند.

استعلام قیمت کمپرسور اسکرو

رادیاتور، مخزن سپراتور، ایرند و آنلودر از جمله اجزای اصلی کمپرسور اسکرو به شمار می روند. هر کدام از آنها در کنار یکدیگر فرایند متراکم سازی هوا را تسهیل می نمایند. هم اکنون متناسب با سیستم های مختلفی که قصد ساخت آنها را دارید، می توانید مناسب ترین کمپرسور اسکرو را با قیمت مناسب و برند معروف خارجی و داخلی خریداری نمائید. کمپرسور هوا بلوکه هواساز، کمپرسور اسکرو روتور کُمپ، کمپرسور اسکرو ترمومکانیکال، کمپرسور اسکرو اِرزِن  و کمپرسور اسکرو وی اِم سی برخی از انواع برند کمپرسور اسکرو به شمار می روند.

بدین ترتیب متناسب با سیستم های مکانیکی که قصد ساخت آن را دارید، می توانید مناسب ترین کمپرسور اسکرو را با مشخصات فنی استاندارد خریداری نمائید. حداکثر قدرت الکتروموتور، حداکثر حجم هوای قابل تولید و میزان وزن تقریبی از جمله انواع کمپرسور اسکرو به شمار می روند. بدین ترتیب با در نظر گرفتن موارد مذکور، شما به سهولت می توانید مناسب ترین کمپرسور اسکرو بدون روغن و روغنی را با مشخصات فنی استاندارد خریداری نمائید. جهت دریافت لیست قیمت کمپرسور اسکرو می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ مکانیکا تماس گرفته و پس از بررسی محصولات موجود در فروشگاه، خرید کمپرسور  را نهایی نمائید.

   فروشگاه مکانیکا 

آدرس : تهران، خیابان قزوین، روبه‌روی شرکت دخانیات، جنب مخابرات، پلاک ۵۳۴، مجتمع  تجاری و اداری امپراتور پایتخت، طبقه همکف اول، واحد ۱۵

شماره تماس:02155459320

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()