تابلو دکوراتیو بیش از تابلوهای نقاشی رنگ روغن مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. فروش تابلو کنواس در این دسته بندی صورت می پذیرد چون با استفاده از دستگاه های چاپ تولید می شوند. بستر این نوع تابلو، همانطور که از عنوانش مشخص است، از پارچه کنواس می باشد که پایۀ اصلی بوم های نقاشی را شامل می شود. در همین راستا امکان چاپ تصاویر شخصی بر روی تابلوهای کنواس در ابعاد متفاوت فراهم می باشد. در صورت تمایل به خرید تابلو کنواس می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نموده و متناسب با سلیقۀ شخصی، از میان محصولات موجود در فروشگاه، تابلو دکوراتیو مورد پسند خود را خریداری نمائید.

خرید تابلو کنواس سفارشی

اگر به دنبال ایجاد تغییر در فضای دکوراسیون منزل و حتی محیط های اداری و تجاری هستید، می توانید تابلو کنواس با تصاویر مدرن و کلاسیک را انتخاب نمائید. به سهولت می توانید تنها با خرید تابلو دکوراتیو در ابعاد کوچک، جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون بوجود آورید. بدون شک خیلی از افراد علاقه مند به تزئین دکوراسیون منزل با تصاویر شخصی و خانوادگی هستند و بدین ترتیب با خرید تابلو کنواس با تصاویر شخصی، می توانند زیبایی محیط را دو چندان نموده و برای افراد جذاب نمایند.

از ویژگی تابلو دکوراتیو کنواس می توان به کیفیت بالا، ماندگاری چاپ در برابر تابش نور خورشید و قابل شستشو بودن آن اشاره نمود. با این تفاسیر افرادی که خواستار خرید تابلو برای منزل و یا محیط اداری می باشند، با اطمینان خاطر می توانند از مزایای تنوع طرح تابلو کنواس بهره مند گردند. همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، به دلیل کیفیت بالای چاپ در تولید تابلو دکوراتیو، بیش از تابلوهای رنگ روغن از سوی افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود. ضمن آنکه قیمت خرید تابلو دکوراتیو  نسبت به سایر تابلوها ارزان تر است که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، پس از بررسی محصولات موجود در فروشگاه بهترین خرید را داشته باشید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()