لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو شامل قطعات مختلفی است که می توانید از طریق مراکز فروش تجهیزات ماشین های سنگین خریداری نمائید. فیلتر گیربکس یکی از کاربردی ترین قطعات بلدوزر کوماتسو به شمار می رود که اهمیت وجود این قطعه همانند موتور می باشد. این قطعه دارای قابلیت تعویض می باشد و به همین دلیل عدم توجه به این مسئله، می تواند آسیب جدی به گیربکس بالای بلدوزر وارد کند. به طور کلی هدف از قراردهی فیلترات در طراحی ماشین آلات، جلوگیری از عبور ذرات معلق هوا به داخل سیستم احتراق و موتور می باشد.

از این رو خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو برای مالکین چنین ماشین آلاتی ضرورت دارد که می توانند از طریق پارت یدک راهسازی، نسبت به قیمت قطعات بلدوزر کوماتسو و موجود بودن آنها در بازار مطلع گردند.

قیمت لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در بازار

اگر قصد خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را دارید، بررسی مشخصات فنی قطعه و مدل بلدوزر لازم و ضروری است. قطعات زیربندی نیز دسته بندی دیگری از انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو محسوب می گردد که نقش مؤثر در عملکرد این ماشین دارد. زنجیر بلدوزر، زنجیر کامل، رولیک های بالا و پایین، تیغه، ناخن، چرخ جلو و ... برخی از انواع قطعات متعلق به زیربندی بلدوزر به شمار می روند که سالم بودن آنها برای راننده حائز اهمیت می باشد.

قیمت لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو بر مبنای عوامل متعددی مشخص می گردد که می توان به نوع قطعات، موجود بودن آن در بازار و کیفیت آن اشاره نمود. با وارداتی بودن اکثر قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، در بازار ایران شاهد نوسان قیمت فروش قطعات بلدوزر کوماتسو ، از سوی مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین می باشیم. در نتیجه متناسب با مدل بلدوزر، جهت خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، می توانید قیمت قطعات مورد نظر خود را از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی استعلام نموده و سپس قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال مورد نظر خود را خریداری نمائید.

 پارت یدک راهسازی

 تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 108
نمایش همه
علاقه مندی ها ()