آموزش از راه دور تکنیک متفاوتی در بحث آموزش و توسعۀ فرهنگ و دانش در سطح بین المللی می باشد. در حال حاضر شاهد گسترش خدمات حرفه ای آموزش از راه دور توسط برخی از مدارس هستیم. در واقع تنها مؤسسات و دانشگاه ها نیستند که خدمات آموزش مجازی ارائه می دهند، بلکه سیستم آموزش و پرورش شرایط مناسبی را برای مؤسسان مدارس فراهم نموده که بتوانند خدمات آموزش مجازی را منطبق بر متدهای روز آموزش به متقاضیان ارائه دهند. هم اکنون چندین سال از فعالیت تخصصی مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها می گذرد که توانسته اند در مقطع تحصیلی دبیرستان یا همان متوسطه، خدمات آموزش از راه دور و غیر حضوری را با بهره گیری از تخصص کادر آموزش مجرب به دانش آموزان ارائه دهند.

متدهای آموزش از راه دور

بنابراین دانش آموزانی که نمی توانستند به دلیل تمکن مالی کافی و یا حضور فیزیکی در مدارس داشته باشند و در نهایت اقدام به ترک تحصیل می نمودند. در حال حاضر راه اندازی مدارس دوره آموزش مجازی ، مسیر توسعۀ علم و دانش را برای این دسته از افراد هموار سازند. با پیشرفت تکنولوژی و توسعۀ اینترنت به سراسر کشور، شاهد گسترش فعالیت مدارس آموزش از راه دور هستیم.

چنین مدارسی بایستی مجهز به سیستم های فیلمبرداری دیجیتالی باشند که امکان تصویربرداری با کیفیت بالا را برای افراد فراهم آورند. بدون شک از تخصص و تجربیات مدرسین حرفه ای در زمینه های مختلف بهره می گیرند که بتوانند به صورت غیر حضوری، توانایی تدریس مطالب کتب آموزشی را داشته باشند. بدیهی است که سیستم های آموزش از راه دور نیاز به افراد متخصص دارند که با شیوۀ تدریس مجازی و ایجاد ارتباط و تعامل غیر حضوری با دانش آموزان و والدین داشته باشند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها توانسته در طول سال ها ممارست در نوع  فعالیتی که انجام داده اند، سابقۀ درخشان مجموعۀ خود را با فارغ التحصیل نمودن دانش آموزان ممتاز به اثبات برسانند.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()