نایلون حبابدار بیش از نایلون های ساده در امور بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود چون دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامۀ مقاله بدان اشاره می نمائیم. به عبارتی نایلون حبابدار در برخی از مواقع با عنوان نایلون پفکی و یا نایلون ضربه گیر نیز شناخته می شود چون متشکل از یک لایۀ حباب دار است که مانع از جذب ضربات متعدد به محصولات بسته بندی شده، می گردد.

با توجه به مزایای شاخص و مهمی که دارد، در لیست محصولات مجموعۀ دریا پلاستیک می توانید تولید رول نایلون حبابدار را ملاحظه نمائید. خرید نایلون حبابدار را از طریق سایت با قمیت مناسب انجام دهید.

خرید نایلون حبابدار برای بسته بندی در منزل

دلایل متعددی وجود دارد که افراد متقاضی خرید نایلون حبابدار هستند و در اینجا به صورت مختصر تنها به برخی از آنها می پردازیم. همانطور در قسمت فوق بدان اشاره شد، قابلیت ضربه گیر بودن نایلون حبابدار ، باعث گردیده جهت بسته بندی اقلام با حساسیت شکنندگی و یا آسیب دیدگی به قطعات داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع از زمانی که کارخانجات و مجموعه های مختلف جهت بسته بندی اقلام مختلفی از مزایای نایلون حبابدار بهره می گیرند، توانسته اند میزان خسارت حین حمل و نقل را به حداقل برسانند.

با این تفاسیر، اکثر افرادی که قصد اسباب کشی منزل را دارند، تلاش می کنند با خرید نایلون حباب دار بتوانند از ورود ضربات ناگهانی به لوازم برقی خانگی و تجهیزات روشنایی و ظروف شکستنی بهره مند گردند. با افزایش حجم تقاضا برای خرید نایلون حبابدار سایز متوسط، تولید کنندگان توانسته اند در لیست محصولات تولیدات خود، موفق به تولید نایلون حبابدار سه بعدی و نایلون حبابدار دو بعدی سایز بزرگ گردند. البته بایستی به این نکته اشاره نمود که فروش نایلون حبابدار در سه مدل رولی یا همان ورقه ای، پاکتی و کیسه ای در سایزهای متفاوت انجام می پذیرد. جهت خرید نایلون عریض و نایلون حبابدار با قیمت ارزان تر از بازار به طور مستقیم از تولید کنندگانی همچون دریا پلاستیک اقدام نمائید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()