کوپلینگ جاو از دیگر انواع کوپلینگی است که به منظور انتقال گشتاور موتور و همچنین کاهش میزان ارتعاشات بوجود آمده برای سیستم به کار برده می شود. فروش کوپلینگ Jaw، در ابعاد متفاوت صورت می پذیرد که ارتباط مستقیم با نوع عملکرد آن انجام می پذیرد. در انتخاب نوع کوپلینگ، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم لازم و ضروری می باشد. لازم به ذکر است که نحوۀ طراحی Jaw Coupling به صورت سه تکه ای است که شامل دو توپی فلزی و یک قطعۀ الاستومری با عنوان عنکبوت می باشد. بدین ترتیب، قابلیت انتقال روان گشتاور را با کمترین ارتعاش دارد. شرکت کیهان افزار زاگرس، با توجه به سابقه ای که در زمینۀ تأمین و فروش قطعات کوپلینگ دارند، توانسته اند امکان خرید کوپلینگ Jaw را برای شما صنعت گران فراهم آورند.

قیمت کوپلینگ Jaw

از ویژگی های مهم کوپلینگ Jaw می توان به قابلیت جذب ضربات و انتقال گشتاور اشاره نمود. لازم به ذکر است که بر خلاق دیگر انواع کوپلینگ که دارای ویژگی انعطاف پذیری بالایی هستند، کوپلینگ جاو نسبت به ناهماهنگی شفت محدود می باشد. در نتیجه ایجاد حرکت محوری بیش از اندازه، در نهایت منجر به جداسازی کوپلینگ ها می گردد. کوپلینگ Jaw، دارای قابلیت میرایی است که عنکبوت های آن را می توان تعویض نمود.

یکی از عوامل آسیب دیدگی زودهنگام کوپلینگ، این است که ناهماهنگی و ایجاد زاویۀ بیش از حد و شکل قرارگیری آن به صورت موازی، منجربه تحمل بار اضافی می گردد. بدین ترتیب بایستی نسبت به تعویض کوپلینگ جاو اقدام نمود، تا بتوان عملکرد اولیۀ آن را برای سیستم فراهم آورد. عمدتاً کابرد و خرید کوپلینگ Jaw برای سیستم هایی است که عملکرد آن متکی بر یک حرکت ثابت و یا نیاز به حرکت پیچشی کمتری داشته باشد.

در صورت کسب اطلاعات تخصصی و استعلام قیمت Jaw Coupling ، می توانید با کادر فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید و سپس متناسب با سیستم موتوری که قصد طراحی آن را دارید، خرید آن را انجام دهید.

شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()