خودروی بسترن از جمله اتومبیل های چینی و وارداتی است که شاهد واردات آن در داخل کشور هستیم. از آنجایی که خودروهای بسترن در داخل کشور رویت می گردد، رانندگان این مدل خودروها، ممکن است با مشکل و دغدغۀ چگونگی خرید قطعات بسترن  رو به رو شوند. اینکه از چه مراکزی می توانند، اقدام به خرید قطعات بسترن نمایند که کیفیت بالایی داشته باشند.

دسته بندی انواع قطعات و لوازم یدکی بسترن

در حال حاضر جهت تأمین انواع لوازم یدکی بسترن، می توانید با کارشناسان فروش نیوپارت تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر، فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ واردات و فروش قطعات خودروهای بسترن متمرکز نموده است و توانسته پس از بررسی های فراوان، موفق به ارائه قطعات اورجینال گردند.

لوازم یدکی بسترن شامل قطعات متعددی است که مرتبط به قسمت های موتور، جلوبندی، کابین داخل، صندق عقب، سپر عقب، شاسی، چرخ، سیستم تعلیق، سیستم احتراق، سیستم برق و ... می شوند. عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی قطعات بسترن می گردد که بایستی رانندگان جهت تأمین آنها، به مراکز معتبر مراجعه نمایند.

از آنجایی که شاهد عرضۀ قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در سطح بازار هستیم. تأمین انواع قطعات اورجینال برای مالکین خودروهای بسترن حائز اهمیت می باشد. بنابراین با مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده در عرصۀ فروش تجهیزات و لوازم یدکی خودرو، قادر به تأمین انواع قطعات بسترن خواهید بود. لازم به ذکر است که متناسب با تنوع بالای لوازم یدکی اتومبیل، یافتن قطعات خودروهای بسترن که جزء تولیدات قدیمی به شمار می روند، کار راحتی نیست.

با این تفاسیر، ناموجود بودن و یا رایج بودن لوازم یدکی خودرو، بر روی قیمت قطعات بسترن در سطح بازار تأثیر می گذارد. بنابراین در صورت لزوم می توانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی، موجود بودن انواع قطعات بسترن و قیمت آنها را از طریق مجموعۀ نیوپارت استعلام نموده و سپس نسبت به  خرید لوازم یدکی بسترن  اقدام نمائید.

  فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 105
نمایش همه
علاقه مندی ها ()