لوازم یدکی بسترن در داخل کشور قابل تهیه می باشد چون شاهد استفاده از خودروهای بسترن هستیم. خودروهای بسترن توسط یک شرکت چینی تولید و عرضه شده اند که در داخل کشور شاهد واردات آن هستیم.  در پی این اتفاق، فروش قطعات بسترن در داخل کشور رویت می شود تا دارندگان این خودرو، بتوانند به سهولت لوازم یدکی مورد نیاز اتومبیل خود را در صورت معیوب شدن خریداری نمایند. فروشگاه نیوپارت در لیست لوازم یدکی خودروهای چینی، امکان خرید قطعات بسترن را فراهم نموده اند.

خرید لوازم یدکی بسترن B50

البته بایستی هنگام سفارش قطعات بسترن ، اصل بودن و تطابق مشخصات فنی آن را در نظر بگیرید. هم اکنون متناسب با مدل اتومبیل بسترن، در داخل کشور از طریق مراکز عرضۀ قطعات بسترن، انواع لوازم یدکی بسترن های b50، b30، b50f، b75 و ... را خریداری نمائید.

از آنجایی که در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع قطعات خودروهای چینی هستیم، راحت تر از گذشته می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. در صورت نیاز به خرید قطعات بسترن، کافی است که با کارشناسان فروش نیوپارت تماس گرفته و پس از مشورت و استعلام موجود بودن، آنها را به صورت اورجینال سفارش دهید.

شرکت فاو چین توانسته در طول سال ها فعالیت حرفه ای، خودروهایی با کیفیت تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. در حال حاضر رایج ترین مدل های خودروی بسترن را می توانید در بازار ایران مشاهده نمائید که در صورت آسیب دیدگی و ایجاد نقص فنی برای آنها، می توان انواع قطعات و لوازم یدکی بسترن را از طریق برخی از مراکز که در این حوزه فعالیت می کنند، تهیه نمائید.

قیمت خرید لوازم یدکی بسترن بر پایۀ عوامل متعددی همچون نوع قطعه و وارداتی بودن آنها تعیین می گردد. ضمانت اصل بودن قطعات، از موارد مهمی است که هنگام سفارش دادن لوازم یدکی خودروهای بسترن از طریق مجموعۀ نیوپارت می توانید تجربه نمائید.

فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 109
نمایش همه
علاقه مندی ها ()