آیفون تصویری از کاربردی ترین وسایلی است که اکثر سازه های ساختمانی بدان تجهیز هستند. همانطور که از عنوانش مشخص است، علاوه بر صدا، امکان پخش تصویر را برای کاربر فراهم می آورد. بدین وسیله ساکنین ساختمان های مختلف توانسته اند با نصب آیفون تصویری، سطح امنیت محل سکونت و کسب و کار خود را دو چندان نمایند. تولید کنندگان توانسته اند تولید آیفون تصویری را در دو طبقه بندی آیفون تصویری آنالوگ و آیفون تصویری دیجیتال انجام دهند. بدین ترتیب هنگام خرید آیفون تصویری  بایستی نگاه دقیق بر ویژگی و مشخصات فنی هر یک از دستگاه ها داشته باشید. فروشگاه تکنما شاپ در طول فعالیتی که تا کنون داشته اند، توانسته اند با تأمین انواع آیفون تصویری، دستگاه هایی با امکانات پیشرفته در اختیار انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید آیفون تصویری با بروزترین قابلیت ها

در لیست محصولات این مجموعۀ معتبر، به سهولت می توانید مدل های متنوعی از آیفون تصویری حافظه دار، آیفون تصویری ارتباط داخلی و ... را با قابلیت های کاربردی تر خریداری نمائید. از ویژگی های بارز آیفون تصویری می توان به قابلیت ذخیره سازی تصاویر، ذخیره فیلم افراد مقابل درب، ذخیره صدا، قابلیت برقراری ارتباط میان واحدها یا اینترکام، صفحه نمایشگر لمسی یا شاسی دار، صفحه نمایشگر رنگی یا سیاه و سفید، قابلیت تعویض صدای زنگ، تنظیم زاویۀ دوربین و قابلیت ارتباط تلفن همراه و دایورت بر روی تلفن ثابت و گوشی هوشمند اشاره نمود.

لازم به ذکر است که موارد مذکور بر روی قیمت آیفون تصویری تأثیرگذار می باشد. ضمن آنکه نوع برند و داخلی و خارجی بودن آیفون تصویری، باعث نوسان قیمت خرید آیفون تصویری تکنما  در سطح بازار می گردد. در نتیجه متناسب با میزان امنیتی که برای ساختمان در نظر گرفته اید، می توانید آیفون تصویری با قابلیت های پیشرفته تری را خریداری نمائید. جهت دسترسی به مشخصات فنی بروزترین دستگاه های آیفون تصویری می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، خرید خود را نهایی نمائید.

     تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................   

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()