آیفون تصویری حافظه دار از جمله آیفون های تصویری است که به دلیل قابلیت ثبت تصاویر، بیش از مدل های سادۀ این دستگاه خریداری می شوند. آیفون تصویری از جمله دستگاه هایی است که به عنوان درب بازکن برای آپارتمان ها و ساختمان های ویلایی مورد استفاده قرار گرفته می شود. پیش از خرید آیفون تصویری حافظه دار ، بررسی دیگر مشخصات فنی دستگاه برای خریدار حائز اهمیت است چون به شما کمک می کند که بتوانید زودتر تصمیم نهایی خود را در خصوص خرید آیفون تصویری بگیرید.

فروشگاه تکنما شاپ سال های متوالی است که به عنوان نمایندۀ رسمی فروش آیفون تصویری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و بدین ترتیب توانسته اند با توجه به نیاز متقاضیان، مدل های متنوعی از آیفون تصویری حافظه دار را با قابلیت های متفاوت در دسترس انتخاب آنان قرار دهند.

عوامل تعیین قیمت آیفون تصویری حافظه دار

با افزودن قابلیت های جدید و پیشرفته تر به دستگاه آیفون، توانسته اند سطح کاربری و همچنین رضایت مندی افراد را بیشتر نمایند. در نتیجه متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید و سطح امنیتی که برای ساختمان در نظر گرفته اید، می توانید نسبت به مدل آیفون تصویری حافظه دار تصمیم بگیرید. ابعاد و نوع صفحه نمایشگر آیفون تصویری بر روی قیمت آیفون تصویری حافظه دار تأثیرگذار می باشد، علاوه بر آنکه مقدار ظرفیت حافظه و قابلیت اتصال به دوربین دوم و پنل دوم از دیگر مواردی هستند که مؤثر در قیمت آیفون تصویری می باشند.

هم اکنون با استفاده از آیفون تصویری حافظه دار نیاز نیست نگران عدم حضور فیزیکی خود در محیط منزل باشید چون این دستگاه قابلیت ثبت تصاویر را دارند و بدین ترتیب از حضور افرادی که به ساختمان شما مراجعه نموده اند، مطلع خواهید شد. جهت بررسی دیگر مشخصات فنی و خرید آیفون تصویری حافظه دار می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید که خدماتی که ارائه می دهند، همراه با گارانتی است.

  

  تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09122090477

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()