تاب ریلکسی یکی از لوازمی است که جهت بهبود رفاه زندگی و ایجاد حس آرامش از سوی افراد مختلف تهیه می گردد. ایجاد فضایی مناسب برای استراحت و رفع خستگی برای افرادی که با دغدغه های زیادی در طول روز با آن سر و کار دارند، حائز اهمیت می باشد. متناسب با فضای دکوراسیون، قیمت و مدل، شرایط برای خرید تاب ریلکسی فراهم می باشد. قیمت تاب ریلکسی بر مبنای جنس و طرح آن تعیین می گردد که می توانید برخی از مدل های پرفروش تاب ریلکسی را در فروشگاه بهسازان چوب ملاحظه نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید تاب ریلکسی مناسب

اگر به دنبال خرید صندلی راحتی برای ریلکس کردن هستید، می توانید تاب ریلکسی یک نفره و یا دو نفره را انتخاب نموده و در فضای داخل آپارتمان و یا متناسب با محیط تراس سفارش دهید. تاب ریلکسی دو نفره ثابت و متحرک با متریال چوبی و فلزی در طرح های متنوع قابل خریداری است. معمولاً تاب های ریلکسی فلزی از دوام بیشتری برخوردار است ولی کیفیت اتصالاتی که در طراحی تاب ریلکسی مورد استفاده قرار گرفته می شود، نقش مؤثرتری دارد. فروش تخت دو طبقه در سایت بهسازان چوب انجام دهید.

قیمت تاب ریلکسی در بازار به جنس متریال به کار رفته بستگی دارد. بدین ترتیب امکان خرید تاب ریلکسی ارزان و گران قیمت برای شما فراهم می باشد. در نتیجه جهت حفظ رفاه خود و خانواده می توانید تاب ریلکسی مناسبی را خریداری نمائید. تاب ریلکسی می تواند یکی از وسایل دکوراتیو برای دکوراسیون داخلی آپارتمان و همچنین محیط ویلایی محسوب گردد.

تاب ریلکسی مدل گرد فضای باز، تاب ریلکسی دو نفره، تاب ریلکسی مدل کفشی، تاب ریلکسی لمکو، تاب ریلکسی مدل مونیخ، تاب ریلکسی مدل فانوسی، تاب ریلکسی مدل خواب و ... در طرح های بافت عنکبوتی و یا بافت زیگزالی ساخته شده اند. هر کدام از طرح های پرفروش تاب ریلکسی را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به صورت آنلاین خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()