کفش کار یکی از مهمترین وسایل در لیست تجهیزات ایمنی است. در این پست به معرفی پرکاربردترین کفش های کار می پردازیم تا در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین محصول را خریداری نمائید. بر اساس مصوبه سازمان سلامت، کار فرمایان بایستی متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند ، حتما تجهیزات ایمنی مناسب و استاندارد را خریداری نمایند.   خرید کفش کار به عنوان یکی از این اقلام، نقش بسزایی در حفظ سلامت پاها در برابر خطرات احتمالی دارد. بدین ترتیب شما با مراجعه به فروشگاه رادین ایمن، پس از بررسی مشخصات فنی هر یک از انواع کفش کار، در نهایت می توانید مناسب ترین محصول را خریداری نمائید.

متریال اصلی کفش کار

کفش کار استاندارد بایستی نسبت به نوع خطرات، دارای مقاومت بالایی باشند. در همین راستا شاهد تولید و فروش انواع کفش کار با جنس های متفاوت هستیم که غالباً با مواد کامپوزیتی همچون ترموپلاستیک و آلومینیوم، استیل و چرم ساخته می شوند. بدین ترتیب هنگام خرید کفش کار، با بررسی قسمت های مختلف کفش، می توانید نسبت به کیفیتی که دارد، اطمینان حاصل نموده و از مزایای آن بهره مند گردید. خرید دستکش کار را از طریق سایت انجام دهید. 

مواد شیمیایی، ابزارآلات تیز، کابل های برق با ولتاژ بالا، سقوط اجسام نوک تیز، مواجه با الکتریسیته ساکن و ... از جمله خطراتی هستند که کارگران و عموم افراد در مواجه با آنها، دچار آسیب دیدگی می شوند. بدین ترتیب هنگام خرید کفش کار بایستی با بررسی جنس آن و سایز، در نهایت مناسب ترین کفش را خریداری نمائید.

وزن، جنس زیره، رویه، سرپنجه، ارتفاع ساق کفش و نحوۀ بستن از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید کفش کار در نظر گرفتن آنها حائز اهمیت می باشد. لذا قیمت کفش کار بر پایۀ عوامل مذکور تعیین می گردد و بدین ترتیب مشخصات فنی آن را به طور دقیق بررسی نموده و خریداری نمائید. با مراجعه به سایت فروشگاه رادین ایمن، می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید آن نمائید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()