تفنگ بادی در مدل های متنوع تولید و عرضه می شود که در این پست به معرفی انواع آن می پردازیم و اینکه چه نکاتی در خصوص  خرید تفنگ بادی حائز اهمیت می باشد. اگر تمایل به خرید تفنگ بادی را دارید، دانستن یک سری نکات مهم و ضروری در این رابطه برای شما حائز اهمیت خواهد بود و می تواند راهنمای خوبی برای خرید محسوب گردد. تولید و فروش تفنگ بادی در طرح های مختلف صورت می پذیرد که مدل و میزان برد آن از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت مشاهدۀ برخی از مدل های پرفروش تفنگ بادی می توانید به فروشگاه مجموعه طبیعت نو مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در عرصۀ تأمین و فروش تجهیزات شکار منجمله انواع تفنگ بادی فعالیت دارند.

انواع تفنگ بادی

از مهمترین ویژگی های تفنگ بادی می توان به نوع گلوله و نحوۀ شلیک کردن آن اشاره نمود. این نوع تفنگ به کمک فشار هوا شلیک می شود و به عبارتی به واسطۀ کپسول هوا قادر به انجام این عملکرد می باشد. در واقع توسط حرکت پیستون اقدام به پرتاب گلوله می نماید.

فروش تفنگ بادی در دو دسته بندی اصلی تفنگ بزرگ و کمری صورت می پذیرد. فروش ساچمه تفنگ بادی در سایت این مجموعه ارائه می شود. در زمان خرید تفنگ بادی بایستی میزان برد و خوش دست بودن تفنگ به صورت تخصصی در نظر گرفته شود. بدون شک مصارف عمدۀ تفنگ بادی در مسابقات تیراندازی و شکار حیوانات بزرگ مشهود می باشد. عمدتاً خرید و فروش تفنگ بادی بر مبنای مکانیسم شلیک در 4 دسته بندی اصلی صورت می پذیرد که می توان به تفنگ بادی فنر پیستونی، تفنگ بادی نیترو پیستون، تفنگ بادی پی سی پی و تفنگ بادی گازی اشاره نمود. بنابراین اگر تا کنون تجربۀ خرید تفنگ بادی را نداشتید، جهت کسب اطلاعات تخصصی و راهنمایی بیشتر، می توانید با واحد فروش مجموعه طبیعت نو تماس حاصل فرمائید.

 مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()