دوربین تفنگ از مهمترین قطعات تفنگ های شکاری و بادی محسوب می گردد که افراد جهت ارتقاء و افزایش کیفیت سطح دید نسبت شکار اقدام به خرید آن می نمایند. به طور کلی نوع دوربین تفنگ بر روی سرعت عمل فرد تأثیرگذار است و با خرید دوربین تفنگ با وضوح بالا، به شما دید دقیق تری می دهد که امکان اصابت گلوله را از فاصله هایی با برد بالا فراهم می آورد. اگر خواستار خرید دوربین تفنگ می باشید، می توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه طبیعت نو، دسترسی بیشتری به مدل های متنوع دوربین تفنگ خواهید داشت و در نهایت بهترین انتخاب را می توانید انجام دهید.

خرید دوربین تفنگ با زوم بالا

به طور کلی هنگام خرید دوربین تفنگ بایستی یک سری مشخصات فنی را برای آن در نظر بگیرید که بتواند راهنمای شما در خرید این قطعه محسوب گردد. حداقل زوم، حداکثر زوم، نوع رینگ دوربین، میزان قطر لنز، طول دوربین، وزن، نوع قابلیت دوربین تفنگ (آنتی شوک، روشنایی رتیکل، ضد آب، ضد مه) و داشتن پایه از مهمترین مواردی هستند که به عنوان مشخصات فنی دوربین تفنگ بایستی در نظر داشته باشید و سپس بر اساس آنها اقدام به خرید این قطعه برای تفنگ شکاری و یا بادی باشید.

هم اکنون در سطح بازار می توانید با برندهای معتبر آمریکایی، چینی و غیره اقدام به خرید انواع دوربین تفنگ با قابلیت های پیشرفته تر نمائید. از برندهای مشهور دوربین تفنگ می توان به نایت ورس، لئوپولد، بوشنل، مئوپتا، بوریس، دیشکاوری، وکتور، کونوس پرو، هاوک سایدوایندر، والتر، لیپرز، ورتکس وایپر پی اس تی و ... نمائید. هم اکنون برخی از مدل های با کیفیت برندهای مذکور را می توانید در لیست دسته بندی دوربین تفنگ در مجموعه طبیعت نو مشاهده نمائید. البته شرایط برای خرید چاقو تیزکن و سایر لوازم طبیعت گردی همراه با گارانتی معتبر برای شما فراهم می باشد. ضمن آنکه امکان مشاورۀ آنلاین با مشاوران فروش مجموعه برای شما فراهم می باشد.

 

مجموعۀ طبیعت نو 

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09125491251

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و تمامی محصولات حسب مورد دارای مدارک قانونی می باشند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 157
نمایش همه
علاقه مندی ها ()