قلب از اعضای مهم بدن به شمار می رود که از نظر بهترین متخصص قلب و عروق، حفظ سلامت این عضو حیاتی می تواند تأثیرات مستقیم بر روی عملکرد دیگر قسمت های بدن داشته باشد. به عنوان مثال در برخی از مواقع که فرد با سکتۀ قلبی رو به رو می شود، ممکن است که برخی از اعضای بدن همچون نصفی از بدن فلج و بی حس گردد. چرا که قلب همانند یک پمپ عمل می کند که وظیفۀ پمپاژ و ارسال خون را به قسمت های مختلف بدن هدایت می کند. با مشاهدۀ کوچکترین مشکل در عملکرد قلب و ایجاد درد در ناحیۀ قفسه سینه، می توانید به  بهترین متخصص قلب و عروق که در مرکز کلینیک تخصصی دکتر محمد ریاستی حضور دارد، مراجعه نمائید.

بهترین روش عملکرد بهترین متخصص قلب و عروق  

به طور کلی نحوۀ عملکرد قلب برای حیات افراد حائز اهمیت می باشد و بدین ترتیب بروز مشکل و اختلال در این ناحیه نیاز به بررسی بیشتر دارد. در نتیجه با انجام اکوی قلب و آنژیوگرافی به نحوی می توان در مدت زمان کوتاهی، نوع مشکل فرد را تشخیص داده و سپس بهترین متخصص قلب و عروق می تواند مناسب ترین شیوۀ درمان را برای فرد انجام دهد.

با توجه به مطالب مذکور، وظیفه بهترین متخصص قلب و عروق، رسیدگی به وضعیت خونرسانی از قلب به دیگر قسمت های بدن می باشد. به عبارتی تعیین هر گونه نارسایی در عملکرد سیستم قلب و عروق، از وظایف حرفه ای یک متخصص قلب به شمار می رود. افرادی که با علائم بالینی همچون اختلال در عملکرد دستان، گرفتگی در ناحیۀ قفسه سینه و درد در این ناحیه رو به رو هستند، می توانند جهت انجام  اکوی قلب و آنژیوگرافی قلب به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نموده و از تجربیات بهترین متخصص قلب بهره مند گردند.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

 آدرس کلینیک: تهران، میدان هفت حوض نارمک، ضلع شمال غربی میدان، ابتدای خیابان آیت، نبش خیابان مهرانپور، ساختمان پزشکان 588

آدرس بیمارستان: تهرانپارس، نبش فلكه سوم، بيمارستان فوق تخصصی تهرانپارس
تلفن: 09373585813
ایمیل: drriasatii@gmail.com 

ساعات حضور دکتر در مطب:
روزهای فرد : 5 بعد از ظهر الی 10 شب

ساعات حضور دکتر در بیمارستان
شنبه : 4/5 عصر تا 8 شب

چهارشنبه : 8/5 صبح تا 2 بعداز ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()