فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی توسط مراکز معتبر و شناخته شده در سطح بازار راه اندازی می شود. در واقع با گسترش بستر اینترنت در سراسر کشور، افتتاح فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی، بهترین فرصتی است که چنین مراکزی تلاش می کنند با در اختیار گذاشتن اطلاعات محصولاتی که عرضه می کنند، شرایط مناسبی را برای خرید لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی فراهم آورند. لذا قطعاً خریداران بدون محدودیت زمانی می توانند به کلیۀ اقلام موجود در فروشگاه دسترسی داشته و در نهایت مناسب ترین تجهیزات را به صورت کاملاً اورجینال تهیه نمایند. فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی علمینو چند سال متوالی است که به عنوان فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی، بهترین تجهیزات را با برندهای اورجینال خارجی و ایرانی در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می دهند.

بدین ترتیب اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تأمین وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی هستید، می توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی، دسترسی به کلیۀ اقلام موجود در فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی داشته باشید و در نهایت، پس از بررسی مشخصات فنی، قیمت و مشورت نمودن با کارشناسان فروش به صورت آنلاین، بهترین تجهیزات را به صورت اورجینال خریداری نمائید.

با وجود عدم دسترسی به فروشندگان، ممکن است برخی از افراد کلاهبردار، لوازم تقلبی و فیک در سطح بازار عرضه نمایند. در نتیجه توصیۀ ما بر این است که به مراکز معتبر مراجعه نموده و به نوعی از اعتبار و سبقۀ فعالیت آن اطمینان حاصل نمائید. به طور کلی استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی، بهترین فرصت برای جلوگیری از اتلاف وقت و همچنین هزینه می باشد.

به عبارتی، افرادی که در شهرستان ها قصد راه اندازی مراکز آزمایشگاهی را دارند، بدون آنکه نیاز به مراجعۀ حضوری در فروشگاه های تهران را داشته باشند می توانند از خدمات   فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی که در تهران فعالیت دارند و همراه با گارانتی معتبر، محصولات خود را به فروش می رسانند بهره مند گردید. جهت کسب اطلاع بیشتر و خرید اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()