افتتاح مراکز آزمایشگاهی نیاز به در نظر گرفتن تمهیدات فراوانی دارد. به عبارتی می بایست افراد اقدام به خرید تجهیزات آزمایشگاهی نمایند که لازمۀ راه اندازی اینگونه مراکز است. همانطور که راه اندازی مراکز آزمایشگاه در زمینه های مختلف منجمله پزشکی، شیمی، صنایع مواد غذایی، پالایشگاه نفت و ... صورت می پذیرد. در نتیجه هنگام راه اندازی اینگونه مراکز، بایستی اقدام به خرید تجهیزات آزمایشگاهی در دسته بندی های مختلف نمود. به عبارتی متناسب با موقعیت های مختلف به سهولت می توانید نسبت به خرید لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی به مراکز معتبر و شناخته شده در سطح بازار مراجعه نمائید. فروشگاه آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از مراکز بزرگ در عرصۀ تأمین و پخش تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت خود را آغاز نموده است و بدین ترتیب همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی می باشند.

خرید تجهیزات عمومی آزمایشگاهی

یک سری لوازم و دستگاه های آزمایشگاهی وجود دارد که در کلیۀ محیط های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب شما با تهیۀ یک فهرست کامل از کلیۀ اقلام مورد نیاز برای مرکز آزمایشگاه مورد نظر، راحت تر از گذشته می توانید، اقدام به خرید تجهیزات آزمایشگاهی نمائید. تهیۀ این لیست، به عنوان راهنمای مناسبی برای تهیۀ اقلام مورد نیاز برای  فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی به شمار می رود و مدت زمان کمتری از وقت شما را به خود اشغال می کند.

هم اکنون از لیست خرید تجهیزات آزمایشگاهی منجمله شیشه آلات آزمایشگاهی، هات پلیت، میکروسکوپ، کلنی کانتر، بن ماری سرولوژی ، اتوکلاو، بن ماری جوش، فور، انکوباتور، هود شیمیایی، سانتریفیوژ و ... می توانید برخی از آنها را به واسطۀ اکثر مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید.

سال های متوالی است که شرکت علمینو گستر  توانسته به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین و پخش تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت می کنند و می توانند با آسودگی خاطر، شرایط مناسبی را برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی در دسته بندی متفاوت، به صورت اورجینال فراهم آورند. جهت خرید اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()