ویدئو پروژکتور مدل T44 را می توانید از طریق فروشگاه نیزار کالا خریداری نمائید. از مزایای ویدئو پروژکتور برای پخش تصاویر در ابعاد بزرگ بهره گرفته می شود و بدین ترتیب شما با در نظر گرفتن موارد مهم این چنینی می توانید دستگاه مناسبی را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

اگر در صدد برای تأمین دستگاه پروژکتور برای محیط های آموزشی را دارید، خرید ویدئو پروژکتور مدل T44  ، می تواند نیاز شما را برآورده نماید. بنابراین با مراجعه به فروشگاه نیزار کالا، از میان مدل های متنوع دستگاه پروژکتور، می توانید مناسب ترین آن را تهیه نمائید.

قیمت جدید ویدئو پروژکتور T44

نوع اتصالات، میزان رزولوشن نمایشگر، حداکثر تصحیح زاویه تصویر، میزان فاصله تا پرده نمایشگر، قابلیت پخش مستقیم، نسبت تصویر بر اساس واحد اکسپت ریتو، شدت روشنایی و به نوعی میزان وضوح تصویر از مهمترین مواردی هستند که نقش بسزایی در انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور دارند. در نتیجه متناسب با شرایطی که دارید، می توانید راحت تر نسبت به خرید ویدئو پروژکتور برای محیط آموزشی و یا سالن های کنفرانس بگیرید.

ویدئو پروژکتور مدل T44 برگرفته از تکنولوژی روز دنیا با استفاده از لنز و لامپ LED ساخته شده است که مجهز به سیستم عامل اندروید است. این نوع دستگاه پروژکتور دارای لامپی با طول عمر بالای 50 هزار ساعت در حالت عادی و اکو می باشد. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر و در نظر گرفتن تمام جوانب کار می توانید نسبت به انتخاب مدل دستگاه پروژکتور تصمیم بگیرید. این نوع پروژکتور در دسته بندی دستگاه های پرتابل گنجانده می شود.

دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T44 تجهیز به خروجی S-Video، HDMI، AUDIO، USB و همچنین قابلیت ارتباط با امواج WIFI می باشد. بنابراین شما به راحتی می توانید ویدئو پروژکتور T44 را با قابلیت های جدید و قیمت ارزان خریداری نمائید. لازم به ذکر است که از قابلیت های این دستگاه پروژکتور برای ایجاد فضای سینمای خانگی استفاده نمود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و به صورت آنلاین، همراه با گارانتی آن را خریداری نمائید.

   فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()