بیشترین فروش لاستیک خودرو در بازار متعلق به لاستیک های چهار فصل با ساختار رادیال می باشد که در ادامۀ پست بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم. فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید تایر خودرو مؤثر است که رانندگان بایستی اطلاعات جامع نسبت به این موضوعات مهم داشته باشند. موارد مهمی که هنگام فروش لاستیک ارزان می توانید در نظر بگیرید، فاکتورهایی همچون مشخصات فنی درج شده بر روی تایر می باشد. با بررسی دقیق آنها، شما راحت تر می توانید تایرهای مورد نیاز اتومبیل خود را تهیه نمائید. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در زمینۀ لاستیک خودرو در حال فعالیت است و توانسته اند متناسب با نیاز بازار، بهترین محصولات را عرضه نمایند.

فروش لاستیک چهار فصل

فروش لاستیک تمام فصل بیش از لاستیک های زمستانی و تابستانی به فروش می رسد چون صرفه اقتصادی این نوع محصول بیشتر می باشد. این نوع تایر به نحوی طراحی شده است که امکان کاربری آن در هر نوع شرایط آب و هوایی وجود دارد و به سهولت در هر جاده ای فرد می تواند رانندگی خوبی تجربه کند. با فروش لاستیک رادیال چهار فصل امکان رانندگی بهتری برای شما فراهم می باشد.

این نوع لاستیک در آب و هوای مرطوب، سطح چسبندگی بالای با جاده ایجاد می کند و حتی آب و هوایی که بارندگی و بارش برف معمولی داشته باشد، راننده می تواند کنترل فرمان خودرو را حفظ کند. البته نبایستی انتظار داشته باشید که در جاده های برفی و یخی همان میزان چسبندگی لاستیک های زمستانی را داشته باشد. بنابراین هنگام فروش لاستیک بایستی این نکتۀ مهم را در نظر بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق در خصوص انتخاب و  خرید لاستیک پیرلی و... می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل به سهولت می توانید لاستیک سواری رادیال را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()