لاستیک نانکن از برندهای شناخته شده در بازار محسوب می شود و خیلی از افراد در پی خرید این برند معتبر تایوانی هستند. لاستیک های نانکن در سطح بین المللی شناخته شده می باشد و بیش از 65 کشور، این برند را خریداری می نمایند. کمپانی نانکنگ در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار جهانی عرضه نمایند. کشور ایران نیز از این موضوع مستثنا نبوده و همواره برخی از مراکز فروش لاستیک خودرو تلاش نموده اند در لیست محصولات خارجی خود، مدل های متنوعی از لاستیک نانکن را عرضه نمایند. فروشگاه تایر ایرانیان به عنوان یکی از مراکز با سابقه در زمینۀ فروش لاستیک نانکن  فعالیت می کند و متناسب با نیاز بازار، انواع لاستیک نانکن اصل را به فروش می رسانند.

خرید لاستیک نانکن اورجینال سواری و غیر سواری

اگر به دنبال خرید لاستیک نانکن برای اتومبیل سواری خود هستید، بایستی در ابتدا اصل بودن تایر را بررسی نمائید و سپس بر اساس مدل اتومبیل و مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو، تطابق اعداد و حروف لاتین درج شده بر روی تایر را انجام دهید. امروزه با خرید لاستیک ماشین می توانید به مراکز عرضۀ تایر مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند توانسته اند در حوزۀ تأمین لاستیک های خارجی فعالیت داشته باشند.

لاستیک نانکن از محبوب ترین تایرهای موجود در بازار ایران به شمار می رود که طرفداران زیادی دارد. محصولات برند نانکن به دلیل میانگین قیمتی رو به بالایی که نسبت به دیگر برندهای خارجی دارد، همواره علاقه مندان خاص خود را محفوظ نموده و به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در بازار محسوب می شود. قیمت لاستیک نانکن بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که مشخصات فنی، نوع ساختار تایر و سال تولید آنها از فاکتورهای مهم به شمار می روند. در صورت تمایل به خرید لاستیک میشلن لاستیک نکسن می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()