نصب توری مرغی به منظور جلوگیری از ورود پرندگان و حیوانات به داخل یک محوطه انجام می پذیرد. کاربرد توری ها برای عموم افراد شناخته شده می باشد و قطعاً در پیرامون خود مصارف آن را ملاحظه نموده اید. برای آنکه دقیقاً بدانید مصارف توری مرغی چیست و چه مواقعی مورد استفاده قرار گرفته می شود؟ می توانید ما را تا انتهای این مقاله همراه کنید. برخی از افراد علاقه مند هستند در محیط پاسیو، از حیوانات نگهداری نموده و یا اقدام به پرورش گل و گیاه نمایند. گروه کار در ارتفاع نماروز به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینۀ خدمات ساختمانی در تهران فعالیت دارند و توانسته اند با استفاده از تجهیزات مناسب، خدمات نصب توری مرغی نورگیر را به مشتریان ارائه دهند.

اجرای نصب توری مرغی در بالکن

چند نکتۀ مهم در رابطه با اجرای نصب توری مرغی در بالکن وجود دارد که در ادامۀ متن با جزئیات بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم. با توجه به اینکه چه میزان توری مرغی در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار گرفته می شود، می توان اجرای نصب توری مرغی را با تور فلزی و یا پلاستیکی انجام دارد. در واقع هر چه میزان تابش نور خورشید بیشتر باشد، نصب توری مرغی فلزی را به شما پیشنهاد می کنیم، در غیر اینصورت توری مرغی پلاستیکی مقرون به صرفه و همچنین کاربردی و دوام مورد نیاز را دارد.

جهت نصب توری مرغی مراحلی همچون شستشو نمودن محل، پوشاندن سقف محل نورگیر با استفاده ورق گالوانیزه، محاسبۀ دقیق ابعاد محل نصب توری، آویز نمودن توری همجوار دیوار و سپس پیچ و رولپلاک کردن توری بر روی دیوار و در نهایت قسمت های مختلف توری مرغی نصب شده، از نظر وجود منفذ باز به طور دقیق چک و بررسی می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و نصب توری مرغی پاسیو با قیمت ارزان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()