طراحی فضای سبز بر اساس یک چارت بندی مشخص از ایده به مرحلۀ اجرا می رسد. در نتیجه با مشاهدۀ پروژه های مختلف طراحی فضای سبز ساختمان های مختلف می توانید به میزان تسلط گروه های معماری و طراحی ساختمان پی ببرید. در اولین گام از مراحل طراحی فضای سبز ابتدا می بایست منابع، نیازها، قوانین و مواردی از این قبیل شناسایی شود. سپس در گام بعدی شرایط محیطی و متراژی که برای فضای سبز اختصاص داده شده است، مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شوند. گروه مهندسی طراحان باغ پارسی دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ محوطه سازی و طراحی فضای سبز می باشند و از صفر تا صد چنین خدمات طراحی فضای سبز را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی می کنند.

طراحی فضای سبز در سبک های مختلف

به طور کلی بسط و طراحی فضای سبز بر خلاف تصور برخی از افراد نیاز به تخصص دارد و می بایست یک سری اصول و قوانین همان ابتدا در نظر گرفته شود. افرادی که از این نکات آگاهی نداشته باشند، قطعاً از نتیجۀ کار رضایت مند نخواهند بود. در زمینۀ طراحی فضای سبز هر کدام از متریال و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نقش بسزایی بر روی نتیجۀ نهایی خواهد داشت.

نوع چمن، گیاهان، درخچه، حصارها، کفپوش، حوضچه، مجسمه، نیمکت و ... از جمله تجهیزاتی هستند که در حوزۀ طراحی فضای سبز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بنابراین جنس، رنگ، ابعاد و نحوۀ چیدمان آنها در کنار یکدیگر نکات مهم و هوشمندانه ای هستند که یک تیم مهندس طراحی فضای سبز دانش کافی نسبت به آن دارند. در نتیجه متناسب با متراژی که برای محوطه سازی ساختمان ها در نظر گرفته اند می توانند ایدۀ خود را به مرحلۀ اجرا برسانند.

جهت دریافت خدمات حرفه ای در حوزۀ طراحی فضای سبز مانند  اجرای آبنما می توانید از تخصص گروه مهندسی طراحان باغ پارسی بهره مند گردید.

  گروه مهندسی طراحان باغ پارسی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()