کاغذ دیواری پتینه از جمله پرفروش ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود. طرح پوستر دیواری پتینه به دلیل سبک طراحی بافت متفاوت مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. اگر به دنبال تزئین فضای دکوراسیون سالن پذیرایی محیط کسب و کار و یا منزل خود هستید، می توانید از زیبایی و تنوع سبک چاپ کاغذ دیواری پتینه بهره مند گردید. انتخاب طرح پوستر و کاغذ دیواری علاوه بر اینکه جلوه خاصی به محیط می بخشد، بلکه محیط برای بینندگان فرح بخش و دلنشین است. خرید کاغذ دیواری پتینه و نصب آن می تواند فضای دکوراسیون را با سبک روستیک و کلاسیک نمایانگر سازد و به نوعی حس دراماتیک و هنری به محیط ببخشد. به همین دلیل فروشگاه دیوار دکور جهت برآورده نمودن نیاز افرادی که طرفدار این سبک از هنر طراحی هستند، بتوانند به اقتضای نیاز محیط، بهرین کاغذ دیواری پتینه را انتخاب نمایند.

خرید کاغذ دیواری پتینه در طرح مدرن

در زمان  خرید پوستر دیواری پتینه ، تنها زیبایی سبک طراحی آن را در نظر نگیرید چون کیفیت جنس کاغذ دیواری نیز در جایگاه خود حائز اهمیت است. هم اکنون فروش کاغذ دیواری پتینه در طرح های سنتی و ایتالیایی، کلاسیک و مدرن، برجسته و مسطح، طرح گرانیت، طرح ورق طلا و نقره، طرح چوب، طرح ابر و باد و ... صورت می پذیرد و بدین ترتیب طراحان دکوراسیون داخلی متناسب با هر فضای دکوراسیون، می توانند به سهولت کاغذ دیواری مورد پسند خود را تهیه نمایند.

اگر در دنیای دیجیتال و مدرن به دنبال طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک و آنتیک مانند می باشید، انتخاب یک طرح مناسب از میان انواع کاغذ دیواری پتینه را به شما پیشنهاد می کنیم. جهت چاپ کاغذ دیواری پتینه بیشتر از ترکیب رنگ های طلایی، نقره ای، مسی، کرم، طوسی، قهوه ای، مشکی، فیروزه ای و ... بهره گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با هر فضای دکوراسیونی می توانید بهترین پوستر و کاغذ دیواری را از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به صورت آنلاین تهیه نمائید.

فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()