زغال لیمو سکه ای یکی از محصولات رایج در بازار است که به روش سنتی و همچنین صنعتی تولید می شوند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید زغال مناسب هستند، می توانند از میان محصولات موجود در فروشگاه، زغال های لیمو را انتخاب نمایند. این نوع زغال همانطور که از نامش پیداست از چوب درختان مرکب همچون لیمو شیرین، لیمو ترش، نارنگی، پرتقال و ... تولید می شود. فروش زغال لیمو سکه ای مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود چون خیلی سریع شعله ور می گردد و حرارت یکنواختی را تولید می کند. مجموعۀ سالار سوز جنوب جهت پاسخگویی به نیاز کلیۀ مشتریان، موفق به تأمین و فروش زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو حبه ای و ... گردند.

سفارش اینترنتی ذغال لیمو سکه ای

فاکتورهای متعددی در انتخاب نوع زغال در نظر گرفته می شود که می توان به کیفیت آن اشاره اشاره نمود. به عبارتی یک زغال لیمو سکه ای مرغوب حین سوختن از خود گاز سمی و دود متساعد نمی کند. بلکه دارای ویژگی های شاخصی همچون انسجام و دوام بالا، تولید کمترین مقدار خاکستر، ایجاد شعلۀ زیاد و ... می باشند. لازم به ذکر است که زغال های لیمو سکه ای خیلی زود روشن می شوند و گزینۀ مناسبی برای مصارف در محیط های سفره خانه سنتی، کافه رستوران سنتی و قهوه خانه ها می باشد.

قیمت  خرید ذغال لیمو  سکه ای بر اساس میزان کیفیتی که دارند، متفاوت تعیین می گردد. بنابراین در سطح بازار می توانید شاهد فروش زغال لیمو سکه ای با قیمت ارزان باشید که امکان سفارش آن از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب برای عموم مشتریان در مقدار متفاوت فراهم می باشد. در کشورهای خاورمیانه می توانید مصرف عمدۀ ذغال های لیمو سکه ای را مشاهده نمائید چون از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()