مسلماً هنگام خرید آیفون تصویری با تنوع مدل های این دستگاه در بازار رو به رو می شوید. بدین وسیله مشتریان متناسب با نیاز و قیمت که در اختیار دارند، می توانند مناسب ترین آیفون هوشمند را خریداری نمایند. در این مقاله قصد داریم به ویژگی و امکانات دستگاه های آیفون تصویری بپردازیم. بهره گیری از آیفون تصویری در دسته بندی امکانات امنیتی ساختمان باعث گردیده تا افراد در انتخاب این دستگاه سردرگم شوند. بنابراین توصیه می کنیم پیش از خرید آیفون تصویری ، نگاهی دقیق به مشخصات فنی دستگاه ها بپردازید. انتخاب آیفون مناسب می تواند سطح امنیت ساختمان را دو چندان نماید. جهت مشاهدۀ مدل های جدید آیفون تصویری می توانید محصولات موجود در فروشگاه تکنما شاپ را مشاهده نمائید.

تمایز میان انواع آیفون تصویری در این است که مجهز به قابلیت های متفاوت هستند. بدین ترتیب مشتریان می توانند مناسب ترین آیفون را جهت افزایش سطح امنیت ساختمان خریداری نمایند. در زمان  خرید آیفون تصویری تکنما می بایست سایز مانیتور، نوع صفحه نمایشگر، داشتن حافظۀ داخلی، آپشن های امنیتی ( تشخیص اثر انگشت، تشخیص چهره، کارتخوان و ..) و ... را در نظر گرفت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان ها و افزایش آپارتمان نشینی، تأمین امنیت برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه نصب آیفون تصویری توانسته به عنوان بخش مهمی از امکانات امنیتی در ساخت و ساز به کار برده شود.

در نتیجه افراد دیگر دغدغۀ باز کردن درب پارکینگ و ورودی ساختمان را بدون مراجعۀ حضوری ندارند. بدین ترتیب می توانند از ورود افراد ناآشنا به ساختمان جلوگیری کنند. علاوه بر آنکه امکان ارتباط داخلی میان واحدها و اتاق نگهبان را برای هر یک از واحدهای آپارتمان مهیا می سازد. به نوعی از ترددهای بی مورد در ساختمان جلوگیری می کند.

در صورت تمایل به خرید آیفون تصویری صفحه نمایشگر لمس و رنگی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نمائید و پس از بررسی کلی می توانید متناسب بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین آیفون را سفارش دهید.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()