آیفون ها در ابتدا به صورت صوتی ساخته شدند و افراد مراجعه کننده از طریق صدا با صاحب ساختمان ارتباط برقرار می کردند. اما امروزه با ورود آیفون تصویری ، این ارتباط گسترش یافته و افراد می توانند تصویر مخصوص مراجعه کننده را مشاهده کنند که موجب شده امکان اشتباه در تشخیص فرد از بین رود. بنابراین آیفون تصویری به عنوان یکی از ضروری ترین لوازم ساختمانی ، نقش مهم ی در امنیت ساختمان دارد. آیفون تصویری در تنوع بالایی به فروش می رسد که هر یک در برند های مختلف می باشند. یکی از برند های معتبر و شناخته شده آیفون تصویری، تکنما می باشد. آیفون تصویری تکنما از انواع آیفون هایی هستند که دارای کیفیت بالایی بوده و ماندگاری بسیار خوبی دارند.

فروشگاه تکنما شاپ یکی از مراکز فروش آیفون تصویری تکنما  در کشورمان است که به عنوان نمایندگی رسمی شرکت تکنما فعالیت داردو محصولات بسیار خوب این کمپانی را با بهترین قیمت عرضه می نماید.

خرید آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تکنما دارای قابلیت کاربردی بسیار خوبی هستند و طراحی بسیار حرفه ای دارند. امروزه برخی از فروشندگان نمونه های بی کیفیت آیفون تصویری تکنما را به فروش می رسانند بنابراین باید از اصل بودن محصولات تکنما در زمان خرید دقت داشته باشید و از نمیاندگی خرید خود را انجام دهید.

فروش اینترنتی آیفون تصویری

فروش اینترنتی آیفون تصویری ، در فروشگاه های عرضه کننده ی آیفون تصویری انجام می گیرد اما در صورتی که ما به نمایندگی تکنما مراجعه کنید ، از نظر کیفیت و قیمت کالا اطمینان خواهید داشت بنابراین به شما توصیه می شود به سایت فروشگاه تکنما شاپ مراجعه نموده و  خرید آیفون تصویری را از نمایندگی تکنما انجام دهید. این مجموعه انواع مدل های آیفون تصویری تکنما را به شما ارائه می نماید که این محصولات در نوع اصلی و با کیفیت هستد و با ارزان ترین قیمت ارائه می شوند.

 تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................   

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()