نایلون حبابدار یکی از اقلامی است که هنگام اسباب کشی وسایل خانه، می تواند باعث حفظ وسایل در برابر ضربه و خش گردد. فروش نایلون حباب دار یا بابل رپ در سایز و ضخامت متنوع صورت می پذیرد. در واقع کارخانجات تولید کنندۀ این نوع پلاستیک تلاش نمودند تا متناسب با ابعاد محصولات بتوانند موفق به تولید نایلون حباب دار با حباب های ریز و درشت گردند. در نتیجه میزان خاصیت ضربه گیر بودن این نوع پلاستیک بیشتر حفظ می گردد. به طور کلی جهت بسته بندی اقلام مختلف، توصیه می کنیم اطلاعات جامعی نسبت به روش های مختلف کسب نمائید و سپس مناسب ترین تجهیزات را تهیه نموده و جهت حفظ و نگهداری آنها بهره گیرید. مجموعۀ ناب پلاستیک با تأمین مواد اولیۀ مرغوب و دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته تلاش نموده انواع پلاستیک صنعتی منجمله نایلون حبابدار را در مدل های دو بعدی و سه بعدی تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

اهمیت خرید نایلون حباب دار

پلاستیک حبابدار به عنوان ایدۀ مناسبی برای عایق بندی حرارتی و صدا در برخی از صنایع به کار برده می شود. بدون شک نایلون حبابدار به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی وسایل شکستنی، با حساسیت بالا و غیره به کار برده می شود. اگر به دنبال روشی ایمن برای اسباب کشی وسایل منزل هستید، خرید نایلون حباب دار را به شما پیشنهاد می کنیم چون دارای یک لایه از حباب های هوا است که خاصیت ضربه گیری را برای این نوع پلاستیک فراهم نموده اند.

قیمت خرید نایلون حبابدار بر مبنای سایز حباب هوا، میزان ضخامت لایۀ پلاستیکی و سایز رول نایلون تعیین می گردد. البته کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پلاستیک نیز بر روی قیمت این نوع پلاستیک تأثیرگذار می باشد. جهت خرید عمده نایلون حبابدار می توانید با واحد فروش ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()