واحد گشت به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزه حمل و نقل شهری افتتاح می شود. چنین مجموعه هایی با تهیه وسایل نقلیه با ظرفیت بالا بتوانند وسیله نقلیه مناسبی را در اختیار مردم و همچنین سازمان های دولتی و خصوصی فراهم آورند. استفاده از  خدمات واحد گشت ، بهترین گزینه برای رفت و آمدهای گروهی در سطح شهر محسوب می شود. به عبارتی مجموعه های مختلفی همانند شرکت ها، کارخانجات، سالن های برگزار کننده مراسم تشریفات، باشگاه ها، مدارس و ... می بایست جهت نقل و انتقال گروهی از افراد اقدام به کرایه اتوبوس دربستی نمایند. از ابتدا مجموعه واحد گشت تهران تلاش نموده با تامین تعدادی وسیله نقلیه عمومی با ظرفیت بالا منجمله اتوبوس های معمولی و VIP  بتوانند در ارائه خدمات به مراجعین محترم انعطاف پذیری داشته باشند.

واحد گشت بهشت زهرا

هم اکنون اجاره اتوبوس دربستی برای بهشت زهرا که تعداد نفرات زیادی در مراسم خاکسپاری شرکت می کنند، می تواند به مقدار زیادی دغدغه های میهمانان را به حداقل برسانند. مرکز واحد گشت با در اختیار قرار دادن اتوبوس های دربستی با ظرفیت های مختلف، در صدد برای کاهش حجم ترافیک شهری می باشند. جهت رزرو اتوبوس دربستی از مجموعه های واحد گشت می بایست یک روز پیش از تاریخ مقرر با دفتر پذیرش مجموعه تماس حاصل فرمائید.

مدارس جهت رفت و آمد دانش آموزان از طریق واحد گشت اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نمایند و با عقد قرارداد با شرایط مناسب می توانند امکانات ایاب و ذهاب مطمئن برای آنان تهیه نمایند. استفاده از این سیستم حمل و نقل به کارخانجات و سازمان های مختلف کمک می کند که بتوانند سطح رفاه زندگی افراد را دو چندان نمایند.

ضمن آنکه جهت برگزاری مراسم خاکسپاری، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد خانواده متوفی برای رفاه حال میهمانان از خدمات واحد گشت بهشت زهرا برای رزرو اتوبوس دربستیVip و یا معمولی با ظرفیت های مختلف بهره می گیرند. در نتیجه از طریق مجموعه واحد گشت تهران می توانید چنین خدماتی را ارائه دهید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()