باسکول یکی از کاربردی ترین دستگاه های توزین است که برخی از مشاغل این دستگاه را در مدل های متفاوت تهیه می نمایند. باسکول به منظور توزین محصولات بزرگ با وزن سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در حال حاضر امکان خرید باسکول در دسته بندی باسکول قپان دار و دیجیتالی وجود دارد. هر دسته بندی دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند که موجب تمایز آنها نسبت به یکدیگر شده است. در گذشته  فروش باسکول  قپان یا باسکول دستی رایج بود ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، تولید کنندگان دستگاه های توزین توانستند این دستگاه را با استفاده از سنسورهای هوشمند در مدل های باسکول دیجیتالی تولید نموده و در دسترس صاحبان کسب و کار قرار دهند. هم اکنون فروشگاه تراز محک در لیست دستگاه های باسکول، امکان خرید باسکول دیجیتال فروشگاهی را برای مشتریان فراهم نموده اند.

خرید باسکول از لحاظ نوع کارکرد

از ویژگی های مهم باسکول دیجیتال می توان به داشتن صفحۀ نمایشگر، امکان اتصال به کامپیوتر و افزایش دقت اندازه گیری اشاره نمود. تنها مزیت اصلی که باسکول قپان نسبت به باسکول های دیجیتالی دارند، سهولت در راه اندازی این دسته از باسکول ها می باشد. با این حال اکثر صاحبان مشاغل خواستار خرید باسکول دیجیتالی هستند.

باسکول ها از نظر کارکرد در دسته بندی متفاوت منجمله باسکول صنعتی، باسکول فروشگاهی، باسکول نفرکش، باسکول آویز، باسکول جاده ای، باسکول پالت، باسکول دامکش، باسکول لاشه کش و باکسول بیمارستانی تقسیم بندی می شوند. بدین ترتیب صنایع مختلف به سهولت می توانند متناسب با مصارفی که دارند، مناسب ترین باسکول را تهیه نمایند.

با توجه به مطالبی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، قیمت فروش ترازوی فروشگاهی و باسکول به قابلیت ها، نوع، جنس و حداکثر میزان توزین بستگی دارد. بدین ترتیب با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک می توانید از میان محصولات موجود، مناسب ترین باسکول فروشگاهی و یا صنعتی را با معتبرترین برند همراه با گارانتی خریداری نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()