ورق آهن از آلیاژ معروف و شناخته شده در جدول عناصر ساخته شده است. جهت تولید ورق های آهن از مواد مختلفی استفاده می شود که عنصر آهن در آن غالب است و نقش تعیین کننده ای بر روی کیفیت این محصول دارد. قطعاً لیست قیمت ورق آهن بر اساس کیفیت، شیوۀ تولید و میزان ضخامت آنها تعیین می گردد. در عین حال عوامل دیگری نیز وجود دارد که موجب تغییر روزانه قیمت ورق آهن در بازار می گردد. به طور کلی فرآیند تولید ورق آهن به شکل نورد گرم و نورد سرد صورت می گیرد. در واقع تولید ورق آهن با نورد سردو گرم با عبور آلیاژ در دمای مشخص از میان تعدادی غلتک صورت می پذیرد. بدیهی است تشخیص نوع ورق آهن گرم و سرد برای خریداران کار دشواری به نظر می رسد. جهت مشورت و اطلاع از جدیدترین لیست قیمت ورق آهن و دیگر آهن آلات رایج در بازار با بازرگانی آهن میران تماس بگیرید.

لیست قیمت روز ورق آهن

لیست قیمت ورق آهن بر اساس نوع و کیفیت آنها در بازار آهن آلات روزانه در حال تغییر می باشد. البته لازم به ذکر است که عوامل اقتصادی کشور و همچنین نوسان قیمت ارز نیز بر روی نوسانات قیمت ورق آهن در بازار تأثیرگذار هستند. ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق آجدار، ورق استنلس استیل، ورق مشبک، ورق سیاه، ورق رنگی و ... از جمله انواع ورق آهنی هستند که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند.

بدیهی است قیمت قوطی و ورق آهن بر پایۀ نوع، سایز، روش تولید و کیفیت در سطح بازار متغیر تعیین شوند. بنابراین اگر در حوزۀ خرید ورق آهن مبتدی هستید، توصیه می کنیم با افراد خبره مشورت نموده و پس از کسب اطلاعات جامع، مناسب ترین آهن آلات را از طریق مجموعۀ آهنمیران با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده خریداری نمائید.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()