کپسول آتش نشانی یکی از وسایل اصلی در امور اطفاء حریق محسوب می شود. نکتۀ مهم و کلیدی که هنگام خرید کپسول آتش نشانی باید در نظر گرفته شود، حجم و نوع مواد اشتعال زای موجود در ساختمان می باشد. بدون شک از این موضوع مهم مطلع هستید که جهت خاموش کردن هر نوع مادۀ اشتعال زا می بایست از مواد خاموش کنندۀ متفاوت بهره گرفته شود. به عنوان مثال جهت خاموش کردن وسایل کاغذی، چوب و پارچه استفاده از کپسول آتش نشانی پودری و کپسول آتش نشانی آب و گاز می تواند گزینۀ مناسبی باشد.

نکات طلایی خرید کپسول آتش نشانی

در عین حال جهت مهار آتش سوزی ناشی از مایعات اشتعال زا می توان از مزایای کپسول آتش نشانی پودری بهره برد. خدمات ایمنی آتش گریز تهران به دلیل نوع فعالیت و سابقۀ درخشانی که در حوزۀ فروش و شارژ کپسول های آتش نشانی دارند، می توانند بهترین خدمات را در این حوزه به شما عزیزان ارائه دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

کپسول آتش نشانی از جمله وسایلی است که جهت خاموش کردن آتش مورد استفاده قرار گرفته می شود و تجهیز نمودن کلیۀ ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری، درمانی و غیره ضرورت دارد. ضمن آنکه ناوگان های حمل و نقل شهری و برون شهری نیز موظف به تجهیز نمودن وسایل نقلیه به کپسول های آتش نشانی استاندارد می باشند. بر اساس پرتکل های حفظ ایمنی اماکن، خرید کپسول آتش نشانی کار ضروری است. با توجه به مطالب مذکور جهت انتخاب و خرید کپسول آتش نشانی، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم است که می توانید با کارشناسان مجرب مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مشورت نموده و سپس کاربردی ترین کپسول را تهیه نمائید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کپسول آتش نشانی و مدت زمان   شارژ کپسول آتش نشانی  می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()