فاکتورهای تأثیرگذار بر لیست قیمت تیرآهن بسیار است که ما در این مقاله قصد داریم به این موضوع مهم بپردازیم. تیرآهن از جمله مقاطعی است که کاربرد پررنگ آن را می توان در حوزۀ ساخت و ساز مشاهده نمائید. در اصل تیرآهن به عنوان اجزای اصلی سازه های فولادی محسوب می شود و نقش تعیین کننده ای بر روی جذب نیروهای وارده بر ساختمان دارد. تیرآهن نوعی پروفیل است که به شکل های I و H ساخته می شوند که هر کدام از آنها دارای دسته بندی متفاوت می باشند. بنابراین قیمت تیرآهن بر اساس جدول وزنی متفاوت از یکدیگر تعیین می شوند که می توانید از طریق مرکز فروش بازرگانی آهن میران، اطلاعات دقیق تر در رابطه با این موضوع کسب نمائید.

استانداردهای تعیین قیمت تیرآهن

شکل ظاهری تیرآهن به نحوی است که دارای دو قسمت بال و جان می باشد و تفاوت در ابعاد هر کدام از آنها، می تواند انواع تیرآهن را ایجاد نموده که مصارف خاص خود را در قسمت های مختلف سازه بوجود می آورد. بدیهی است قیمت تیرآهن بر پایۀ ابعاد، وزن و شکل آنها تعیین می گردد. به دلیل حساسیت کاربردی که تیرآهن در حوزۀ ساخت و ساز دارد، مهندسین می بایست در انتخاب سایز تیرآهن نهایت دقت را داشته باشند چون عامل اصلی برای تحمل وزن سازه محسوب می شود.

جان به عنوان بخش اصلی و میانی تیرآهن محسوب می شود و بال به قسمت های لبه و کنارۀ تیرآهن اطلاق می شود. در نتیجه کارخانجات فولاد توانسته اند انواع تیرآهن صنعتی و ساختمانی را تولید و عرضه نمایند. قیمت میلگرد و تیرآهن را می توانید از طریق واحد فروش مجموعۀ آهن میران استعلام نمائید. با توجه به مطالب مذکور، خواص مکانیکی و شکل ظاهری انواع تیرآهن متفاوت از یکدیگر تعیین شده است و بدین وسیله مصارف خاص خود را در صنایع مختلف دارند.

بازرگانی آهن و فولاد میران

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()