شستشوی نمای ساختمان یکی دیگر از خدماتی است که توسط گروه های ساختمانی به متقاضیان ارائه داده می شود. عوامل متعددی باعث آلودگی، رسوب و کثیفی سطوح نمای ساختمان می شود. با توجه به اینکه معماران تلاش می کنند طراحی نماهای ساختمان را متفاوت از نمونه های گذشته انجام دهند و جلوۀ خاصی به فضای شهر ببخشند، حفظ و نگهداری نما حائز اهمیت خواهد بود. در نتیجه خدمات شستشوی نمای ساختمان  که توسط برخی از گروه های ساختمانی ارائه داده می شود، در همین راستا می باشد. گروه کار در ارتفاع نماروز نیز توانسته با بهره گیری از نیروی متخصص که دارای توانایی کار در ارتفاع می باشند، سطح خدمات دهی مجموعه را ارتقاء ببخشند و بدین وسیله مجری شستشوی نمای ساختمان در تهران می باشند.

تداوم طول عمر ساختمان با نماشویی

یکی از مهمترین دلایلی که مالکین ساختمان درخواست نماشویی دارند، این است که عمر و دوام نمای ساختمان را چندین برابر نمایند. قطعاً تکنسین مربوطه، حین انجام شستشوی نمای ساختمان، مصالح و قسمت هایی از نما که دچار فرسایش شده اند را بیش از اینکه کامل تخریب شوند را مرمت می نمایند. در این صورت دلیلی برای مقاوم سازی نمای ساختمان محسوب می شود. جهت شستشوی نمای ساختمان که دارای مصالح صیقلی همچون شیشه و کامپوزیت هستند از ابزارآلاتی همچون تی، دستمال و مواد شویندۀ معمولی استفاده می نمایند. این در حالی است که جهت  نماشویی  که دارای مصالح غیر صیقلی هستند از دستگاه واتر جت و یا سند بلاست استفاده می نمایند.

در واقع این نوع دستگاه ها با پاشش آب با فشار زیاد، گزینۀ مناسبی برای از بین بردن رسوب و کثیفی های ایجاد شده بر روی مصالح سنگ، آجر ، سیمان و غیره می باشد.  بدین ترتیب مجری ارائه دهندۀ خدمات نماشویی با بررسی وضعیت نمای ساختمان متناسب با میزان آلودگی و کثیفی ایجاد شده بر روی سطوح نما و جنس مصالح به کار رفته ، بهترین روش شستشوی نمای ساختمان را انتخاب می نمایند. جهت کسب اطلاعات تکمیلی و سفارش چنین خدمات ساختمانی می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()