توربو شارژ به عنوان یکی از قطعات مکانیکی است که در راستای تقویت موتورهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت خرید و نصب توربو شارژ خودرو می توانید به مراکز معتبر مراجعه نمائید که در این حوزه فعالیت می کنند که البته از میزان تخصص آن مجموعه اطمینان حاصل نمائید. توربو شارژ قطعه ای است که در مسیر خاصی تعبیه شده و عاملی مؤثر بر روی افزایش بازدهی موتور خودرو می باشد. در ادامۀ متن دقیق تر به این موضوع مهم خواهیم پرداخت چون نسل جدید خودروهای سبک و کراس اور به موتور توربو شارژ تجهیز هستند.

مرکز فروش توربو شارژ سیف الهی با تلاش فراوان توانسته با سرمایه گذاری و واردات انواع توربو شارژ خودروهای سبک و سنگین، بخشی از نیاز بازار خودرو را فراهم آورد.

محل نصب توربو شارژ

نصب توربو شارژ پس از خروجی اگزوز، باعث می گردد، فرایند مکش هوا راحت تر و با سرعت بیشتری صورت گیرد. در عین حال اتلاف انرژی صورت نمی گیرد و همان دود خارج یافته از اگزوز مجدداً در چرخۀ تأمین انرژی مازاد برای موتور اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. توربو شارژ تجهیز به دو توربین است که همچون کمپرسور عملیات فشرده سازی هوا را انجام می دهد و در مرحلۀ بعد از طریق سیلندرهای موتور، فرآیند فشرده سازی گاز را انجام می دهد. بدین ترتیب قابلیت تزریق هوای متراکم را به مخزن احتراق بنزین دارد و با این فناوری توانسته اند با حداقل مصرف سوخت، سرعت احتراق را دو چندان نمایند. برای اطلاع از قیمت توربو شارژ به سایت فروشگاه توربو شارژ مراجعه کنید.  

بدین ترتیب مهندسین خودروسازی توانسته اند تحولی در این صنعت بوجود آورند و با کاهش مصرف سوخت بتوانند بازدهی موتور را دو چندان نمایند. به همین دلیل سالم بودن توربو شارژ خودرو ضرورت دارد. در صورت مشاهدۀ کوچکترین اختلال و نقص فنی در قسمت موتور اتومبیل، می توانید جهت معاینه فنی خودرو به فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه نمائید و این مجموعۀ معتبر با در اختیار داشتن مهندسین مجرب، می توانند در صورت نیاز تعمیرات توربو شارژ و دیگر قسمت های موتور را با دقت بالا انجام دهند.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : شعبه مرکزی" تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه 1 : 09127044314

همراه 2 : 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()