مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus از پرفروش ترین دستگاه های پروژکتور برند نیزار کالا به شمار می رود. همانطور که می دانید ویدئو پروژکتور جهت امور آموزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع اساتید و آموزگاران جهت تدریس برخی از دروس به صورت تصویری، تلاش می کنند از طریق دستگاه ویدئو پروژکتور این کار را انجام دهند.

جهت خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus اجازه دهید به شرح مختصر از مشخصات فنی آن بپردازیم. فروشگاه نیزار کالا با هدف برآورده نمودن نیاز اقشار مختلف جامعه، این دستگاه را تولید می نماید چون از قیمت ارزان تری نسبت به دیگر محصولات برخوردار است.

مشخصات فنی مینی ویدئو پروژکتور T22 plus

علت استقبال از خرید این دستگاه، کیفیت بالای صفحۀ نمایشگر است که دارای قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن نمایشگر 1080*1920 مگاپیکسل می باشد. این ویدئو پروژکتور T22 plus از دسته بندی دستگاه های مینی و پرتابل است و به همین دلیل جابجایی آن برای کاربر کار راحتی می باشد. مینی ویدئو پروژکتور مدل T22 plus از پورت های HDMI، AUDIO، VGA، درگاه USB، قابلیت WiFi برخوردار است. ضمن آنکه تجهیز به ورودی میکروفن و اسپیکر می باشد و میزان مصرف برق این دستگاه 240 ولت و 100 AC است. از اقلام همراه دستگاه می توان به آدابتور، ریموت کنترل و کابل HDMI اشاره نمود.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا با آسودگی خاطر می توانید در طول فروش فوق العاده، با قیمت ارزان خرید مینی ویدئو پروژکتور T22 plus را سفارش دهید. مراکز آموزشی، فرهنگی، شرکت ها و عموم افراد می توانند این دستگاه را تهیه نمایند. از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به پرتابل بودن، داشتن قابلیت اتصال بی سیم، پخش تصاویر با کیفیت بالا، طول عمر بالای لامپ و قابلیت اتصال به کلیۀ دستگاه های دیجیتالی هوشمند اشاره نمود. ویدئو پروژکتور مدل T22 plus دارای سیستم عامل اندروید است.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()