توربو شارژ دنا پلاس اصلی ترین عامل تمایز آن با خودروی دنا می باشد. در این پست تلاش دارم که شما را با چگونگی عملکرد توربو شارژ دنا پلاس آشنا سازم و اینکه هدف از نصب این قطعه در طراحی موتور اتومبیل ها چیست؟ از زمان اختراع توربو شارژ و به کارگیری آن در سیستم موتور خودرو، شرکت های خودروسازی توانستند قدرت مورد نیاز برای افزایش توان موتور را فراهم آورند. در واقع نصب توربو شارژ میان خروجی هوای اگزوز و مسیر ورودی سیلندر موتور، توانستند شرایط مناسبی را برای اتلاف انرژی فراهم آورند. فروش توربو شارژ دنا پلاس در سایت این مجموعه ی واردکننده ی توربو شارژ انجام می شود.

ضمن آنکه در مدت زمان کوتاه هنگام احتراق بنزین، میزان قابل توجهی اکسیژن توسط توربو شارژ به مخزن احتراق تزریق می شود. بدیهی است با افزایش میزان اکسیژن، سرعت برای سوختن بنزین افزایش پیدا می کند.

خرید توربو شارژ دنا پلاس

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تلاش نموده سرمایه گذاری شخصی خود را در حوزۀ تعمیرات و واردات انواع توروبو شارژ موتور خودرو در ایران انجام دهد. بنابراین با استخدام مهندسین متخصص، قادر به ارائه خدمات حرفه ای است و در لیست محصولات، توانایی تعمیر توربو شارژ دنا پلاس و یا فروش توربو شارژ EF7 دنا پلاس را به صورت اورجینال دارد.

از مهمترین مزایای به کارگیری توربو شارژ در سیستم موتور اتومبیل، می توان به کاهش مصرف سوخت اشاره نمود. در واقع سیستم توربو شارژ تنها با تأمین اکسیژن مازاد می تواند همان مصرف سوخت طبیعی را داشته باشد ولی در عین حال قدرت بیشتری را برای موتور اتومبیل فراهم آورد. قطعاً اتومبیل در سرعت بالا با لرزش و صدای ناهنجار موتور رو به رو نمی شود و فرد تجربۀ خوشایندی از سواری خواهد داشت. همانطور که می دانید توربو شارژ دنا پلاس نیز هر چه از عمر کارکرد آن می گذرد، دچار فرسودگی می شود. بدین ترتیب ممکن است آسیب و نقص فنی برای این قطعه بوجود آید. جهت اطلاع از قیمت فروش توربو شارژ دنا پلاس و یا تعمیر آن می توانید با کارشناسان متخصص فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل نموده، مشورت نمائید.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()