عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی قسمت های مختلف توربو شارژ خودرو می شود که در این صورت می بایست به مراکز تعمیر توربوشارژ مراجعه نمائید. توربو شارژ به منظور افزایش قدرت پیشرانه موتور در طراحی خودروهای اسپرت و مسابقه به کار برده می شود. همانطور که می دانید جهت سوختن بنزین و گاز نیاز به اکسیژن است و هر چه میزان اکسیژن بیشتر باشد، فرآیند سوخت با سرعت بیشتری صورت می گیرد. مهندسین مکانیک از این پروسه فیزیکی الهام گرفته و در راستای تقویت موتور خودروها استفاده می نمایند. ایجاد اختلال در عملکرد این قطعه، نیاز به بررسی فنی اتومبیل دارد، تا در صورت لزوم جهت دریافت خدمات تعمیر توربو شارژ به مراکز تعمیرات توربو شارژ خودرو همچون فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه نمائید.

مجهزترین مرکز تعمیرات توربو شارژ خودرو

نکتۀ طلایی که در خصوص افزایش بازدهی موتور وجود دارد، تأمین هوای بیشتر برای فرآیند احتراق خودرو می باشد. به طور کلی تزریق سوخت مازاد در صورتی که هوای زیادی درون مخزن وجود نداشته باشید به معنای اتلاف انرژی و سوخت خواهد بود و به هیچ عنوان نتیجۀ مثبت نخواهد داشت. این در حالی است که تزریق هوای متراکم و به نوعی هوای بیشتر در مخزن سوخت بنزین می تواند سرعت سوخت و ساز خودرو را دو چندان نماید و قطعاً صرفۀ اقتصادی خواهد داشت و به نوعی عاملی مؤثر برای کاهش مصرف سوخت محسوب شود.

به همین علت نگهداری و تعمیر توربو شارژ برای مالکین خودروهایی که به سیستم موتور توربو شارژ تجهیز هستند، لازم و ضروری می باشد. فروش توربو شارژ هایما s7 در این مجموعه با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

اگر آسیب جدی در شکل ظاهری و عملکرد سیستم توربو شارژ ملاحظه می نمائید، بایستی نسبت به مرتفع نمودن ایراد فنی خودرو اقدام نمائید. در واقع بررسی وضعیت عملکرد این قطعه می تواند تأثیر منفی بر روی عملکرد دیگر قطعات داشته باشد و غیر مستقیم باعث آسیب دیدگی لوازم یدکی موتور گردد. در همین راستا جهت بررسی و تعمیر توربو شارژ خودرو می توانید به فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه نمائید.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()