فن و فیلتر قطعات اصلی هستند که جهت راه اندازی سیستم های الکتریکی و تولید تجهیزات و لوازم برقی صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع نصب این قطعات می تواند فرآیند تهویه سازی هوا را انجام دهد، ضمن آنکه مانع از عبور گرد و غبار و ذرات ریز به داخل محفظه گردد.

قطعاً همانطور که می دانید، با توجه به تولید محصولات مختلف، فروش فن و فیلتر در مدل، برند و سایزهای مختلف صورت می گیرد. بدین وسیله تولید کنندگان به اقتضای نیاز و نوع تجهیزات صنعتی، خانگی و غیره که تولید می نمایند بایستی در خرید فن و فیلتر مناسب توجه و دقت لازم را داشته باشند. بنیس کمپانی از جمله مراکز بزرگ در حوزۀ واردات و فروش فیلتر و فن های برند خارجی و داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

خرید انواع فن تولید داخل

این مجموعۀ معتبر توانسته بر حسب نیاز صنایع مختلف، انواع فن و فیلتر را در ابعاد متفاوت عرضه نموده اند. هدف از کاربرد فن، تهویۀ هوای محیط است. عمدتاً تجهیزات و لوازم برقی که دارای قطعات الکترونیکی هستند تجهیز به فن هایی در ابعاد مختلف می باشند. بدین ترتیب بتوانند شرایط مساعدی را برای تهویۀ هوا و خنک سازی محیط انجام دهند و از وقوع حوادث ناگوار آتش سوزی و ایجاد جرقه جلوگیری کنند.

این در حالی است که کاربرد فیلتر همانطور که از نامش پیداست به منظور جلوگیری از عبور ذرات ریز و گرد و خاک درون سیستم های الکترونیکی و مکانیکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدیهی است خرید و نصب فن و فیلتر درون تجهیزات برقی و الکترونیکی باعث بهینه سازی در مصرف انرژی و همچنین افزایش طول عمر آنها می گردد. از این رو مجموعۀ بنیس کمپانی تلاش نمود در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید انواع فن و فیلتر با کیفیت مانند خرید فن تابلو برق را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم سازند.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()