توربو شارژ هايما s7 نقش پر رنگی در عملکرد فنی عالی این خودرو دارد. از این رو فروشگاه توربو شارژ سیف الهی قصد دارد با گردآوری این میکرو مقاله بتواند شما را بیشتر و به صورت تخصصی با چگونگی عملکرد این سیستم آشنا سازند. توربو شارژ به عنوان قطعۀ کمکی در طراحی موتور خودروهای اسپرت به کار برده می شد ولی با گذشت زمان شرکت های خودروسازی بیش از پیش به اهمیت کاربرد این قطعه در افزایش بازدهی موتور پی بردند و با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، از مزایای این قطعه جهت افزایش بازدهی نسل جدید خودروهای سواری، شاسی بلند، کراس اور و ... استفاده نمودند. در صورت نیاز به خرید توربو شارژ هایما s7 می توانید به فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه نمائید. این مرکز فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ واردات، نصب و تعمیرات توربو شارژ هایما اس 7 و دیگر خودروهای سبک و سنگین همچنان ادامه می دهد.

تعمیرات تخصصی توربو شارژ هایما اس 7

توربو شارژ هایما s7 به پیشرانه 4 سیلندر متصل می شود و این خودرو حجم موتور 1.8 لیتر را پشتیبانی می کند. محور محرک این اتومبیل از طریق دیفرانسیل جلو می باشد. سیستم توربو شارژ هایما s7، قابلیت تأمین قدرت 170 اسب بخار با گشتاور 230 نیوتن متر را با حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت دارد. بدین وسیله سالم بودن توربو شارژ موتور بر روی چگونگی عملکرد خودرو تأثیرگذار می باشد. برای اطلاع از  قیمت توربو شارژ هایما s7 به سایت مراجعه کنید.

از آنجایی که توربو شارژ یک قطعۀ مکانیکی است، هر چه از عمر خودرو می گذرد، قطعاً این قطعه نیز دچار استهلاک می شود و نیاز به بررسی و معاینه فنی از نظر کیفیت عملکرد دارد. از این رو توصیه می کنیم جهت تعمیر و معاینۀ فنی توربو شارژ هایما s7 به مراکز معتبر همچون فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه نمائید که دارای سابقۀ درخشان در این حوزه می باشند.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()