لوازم یدکی لودر ولوو شامل قطعات ریز و درشتی است که در دسته بندی های متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب هنگامی که با مشکل فنی برای لودر رو به رو می شوید، بایستی قطعات آسیب دیده را با لوازم یدکی جدید جا به جا نمائید.

لودرها به عنوان یکی از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که در اجرای اکثر پروژه های عمرانی و راهسازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند و بدون شک استفاده از این نوع ماشین آلات توانسته هزینۀ اجرای بسیاری از عملیات را به حداقل برساند. فروش لوازم یدکی لودر ولوو توسط برخی از مراکز وارد کننده و عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین صورت می پذیرد. در همین راستا پارت یدک راهسازی، تلاش نموده فعالیت خود را در زمینۀ واردات و پخش لوازم یدکی انواع لودر ولوو، هیوندا، کاترپیلار، کوماتسو و ... آغاز نموده و همواره تلاش دارند با عرضۀ قطعات اورجینال رضایت مندی مشتریان را جلب نمایند.

خرید لوازم یدکی لودرهای کمرشکن ولوو

لودرهای معمولی مجهز به سیستم فرمانی هستند که به وسیلۀ فرمان و حرکت چرخ ها عمل می کنند ولی لودرهای کمرشکن تجهیز به سیستم فرمانی می باشند که از دو جک هیدرولیکی بهره می گیرند. بدین ترتیب این نوع لودرها دارای انواع قطعات منحصر به فرد هستند. هنگام خرید لوازم یدکی لودر ولوو باید این موضوع مهم را در نظر بگیرید و پیش از اقدام به خرید، تطابق مشخصات فنی قطعۀ آسیب دیده را با قطعۀ جدید انجام دهید.

قیمت خرید قطعات لودر ولوو بر اساس نوع قطعات و مدل ماشین تعیین می گردد. البته وارداتی بودن اکثر قطعات، به عنوان عاملی دیگر در بی ثباتی قیمت قطعات لودر ولوو و دیگر برندهای خارجی مؤثر می باشد. با نوسان قیمت ارز در بازار، متأسفانه شاهد نوسان قیمت انواع قطعات ماشین آلات سنگین در سطح کشور می باشیم. برحسب نیاز بازار به سهولت می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی که سالها دارای تجربه فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی می باشند، انواع لوازم یدکی لودر ولوو اورجینال را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()