در این مقاله می‌خواهیم در خصوص مقوله بسیار مهم که امروزه اکثر افراد با آن سر و کار دارند صحبت کنیم، در واقع دستگاه های توزین و مشخصاً انواع باسکول موضوع مورد بحث این مقاله می باشد.

باسکول ها امروزه بخش عظیمی از کسب و کارها را درگیر خود کرده اند، مجموعه ها و مراکز مختلف بدون این وسیله نمی توانند به بقای خود ادامه دهند. دستگاه های توزین امروزه در شکل های مختلف توسط برند ها و کمپانی های گوناگون تولید و عرضه می شوند. بدیهی است که بسیاری از آنها دارای مرغوبیت هستند و دسته کمی از آنها نیز فاقد مرغوبیت می باشند در نظر داشته باشید که به دلیل تنوع گسترده این محصول خریدار باید در هنگام خرید دقیقاً مصارف خود را مشخص کرده باشد، تا بتواند دستگاهی را خریداری کند که دقیقا منطبق با نیازهای خود باشد. خرید ترازو را از سایت انجام دهید.

امروزه این دستگاه های توزین به استثنای عملیات وزن اجسام مختلف و مواد گوناگون قادرند قابلیت‌ های دیگری نیز به صاحبان خود ارائه کنند. مثلاً برخی از باسکول ها توانایی اتصال به کامپیوتر را دارند و می توانند اطلاعات مربوط به کالا را به رایانه انتقال دهند، برخی دیگر از سیستم وایرلس برای ارائه خدمات بهره می گیرند .

قطعه ای که در این باسکول عملیات توزین را انجام می‌دهد لودسل می باشد، لودسل ها قطعات الکترونیکی بسیار حساسی هستند که می توانند اطلاعات وزنی را به نمایشگر دستگاه انتقال دهند و نمایشگر نیز آنها را به صورت عددی به کاربر ارائه خواهد کرد. هر چه تعداد لودسل ها در باسکول بیشتر باشد فرایند وزن کردن با دقت بسیار بالاتری انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که تعداد لودسل ها در دستگاه های توزین می تواند یک امتیاز دیگر نیز داشته باشد، و آن امتیاز این است که اگر تعداد لودسل بیشتر از یک عدد باشد به این معنی است که کاربر می تواند اجسام و کالاهای مختلف را در هر نقطه سینی توزین قرار دهد و دستگاه قادر خواهد بود مقدار دقیق آن را محاسبه کند، در ادامه یکی از مدل های معروف باسکول را معرفی می کنیم و قابلیت های آن را شرح می دهیم.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()