لاستیک از قطعات اصلی اتومبیل به شمار می رود که سطح تماس مستقیم با جاده را دارد. اگر به دنبال تهیۀ یک جفت لاستیک خودروی سواری می باشید، پیشنهاد می کنم تنها چند دقیقه از وقت خود را برای خواندن این مقالۀ مختصر اختصاص دهید. بدین ترتیب شما راحت تر می توانید تایر استاندارد و با کیفیتی را برای اتومبیل خود خریداری نمائید. اگر برای تهیۀ تایر به بازار مراجعه نموده باشید، مطلع می شوید که تنوع مدل و برند این محصول بسیار است و این مسئله باعث گردیده تا انتخاب و خرید انواع لاستیک  برای رانندگان کار دشواری شود. از این رو فروشگاه چرخ و یدک مفتخر است که شما را در این مسیر همراهی کند تا راحت تر بتوانید تایرهای با کیفیتی برای اتومبیل خود تهیه نمائید.

مهمترین نکات جهت خرید لاستیک سواری

به طور کلی برای خرید لاستیک ماشین باید قسمت های مختلف شکل ظاهری آن را بررسی نمائید. سپس تطبیق مشخصات فنی حک شده بر روی لاستیک با تایر فابریک اتومبیل و یا مشخصات فنی خودرو ضرورت دارد. بایستی بدانید که حروف لاتین و اعداد درج شده بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک به عنوان مشخصات فنی این محصول به شمار می روند.

قیمت لاستیک نیز بر پایۀ عنوان برند و مشخصات فنی درج شده بر روی آنها تعیین می گردد. تاریخ تولید، نوع مواد تشکیل دهنده و وارداتی بودن تایرهای خارجی نیز از عوامل اساسی تعیین قیمت خرید لاستیک خودرو مانند خرید لاستیک هانکوک به شمار می روند.

نکتۀ طلایی دیگر که هنگام خرید لاستیک بایستی توسط خریدار در نظر گرفته شود، مراجعه به فروشگاه های معتبر می باشد چون متأسفانه در سطح بازار نمونه های تقلبی، بی کیفیت و تاریخ گذشته نیز عرضه می شود. بدین ترتیب پیشنهاد می کنم در ابتدا نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک داشته باشید و پس از مشورت آنلاین با کارشناسان فروش این مجموعۀ معتبر نسبت به خرید لاستیک سواری، شاسی بلند، کراس اور و غیره اقدام نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()