اجرای شیروانی نیاز به یک سری تجهیزات اختصاصی دارد. سقف شیروانی به شکل شیب دار طراحی می شود و در ابتدا این سبک از طراحی سقف در مناطق ساحلی رواج داشت ولی با گذشت زمان بسیاری از افراد به دلیل نمای ظاهری فوق العاده خاص آن، باعث رواج اجرای سقف شیروانی شدند. سقف شیروانی گزینۀ مناسبی برای سقف ساختمان های مناطق سردسیر می باشد چون عملکرد مناسبی در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد دارد. آراز سقف به عنوان مجری سقف شیروانی از نیروی انسانی مجرب بهره می گیرد و بدین وسیله متناسب با پروژه های مختلف اقدام به نصب شیروانی فلزی در رنگبندی مختلف می نمایند.

مجری سقف شیروانی فلزی با بهترین قیمت

طراحی و  اجرای شیروانی به شکل مثلث است که معمار متناسب با محاسباتی که انجام می دهد، می تواند متناسب با سازه های مختلف، طرح های متنوعی از سقف آردواز را پیاده سازی نمایند. مجری سقف شیروانی با توجه به سوابق فعالیت و بهره گیری از نیروی متخصص، پس از بررسی تمام جوانب کار، تلاش می کند بهترین روش را برای پیاده سازی سقف شیروانی برگزیند. توسط مهندسین محاسبات مرتبط با طراحی مقاطع و شکل زیرسازی سقف شیروانی صورت می گیرد.

در ابتدای کار، یک کلاف جهت قرارگیری سقف شیبدار در قسمت سقف تعبیه می شود. پس از اتصالات کلاف، شیروانی در محل مورد نظر قرار گرفته می شود و این نکتۀ مهم و کلیدی است که هنگام نصب سقف شیروانی در ابتدا توسط مجری سقف شیروانی  ملاک قرار گرفته می شود. قیمت اجرای شیروانی بر پایۀ مساحت، متریال به کار رفته و شیوۀ اجرای کار تعیین می گردد. اجرای سقف شیروانی در طی چند مرحله تکمیل می شود که نصب پوشش زیرسازی نقش بسزایی در اجرای تمام مراحل خواهد داشت. مجموعۀ آراز سقف در حوزۀ اجرای سقف شیروانی فلزی از متریال با کیفیت استفاده می نماید و تا کنون توانسته پروژه های متعددی را در این حوزه به پایان برساند.

آراز سقف 

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()