توربو شارژ تیگو 7 را می توانید از طریق مراکزی که به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین و فروش قطعات توربو شارژ اتومبیل های سبک و سنگین فعالیت می کنند، تهیه نمائید. خودروی تیگو 7 از جمله محصولات شرکت های چینی به شمار می رود که توسط شرکت خودروسازی مدیران خودرو در ایران به بازار عرضه می شود.

این خودرو دارای موتور توربو شارژ با حجم موتور 1498 با 4 سیلندر می باشد که قادر به انتقال نیرو به صورت اتوماتیک DCT با حداکثر سرعت 185 و حداکثر گشتاور 4 هزار است. در همین راستا خرید توربو شارژ تیگو 7 برای بازگرداندن عملکرد اتومبیل به حالت اولیۀ خود ضرورت دارد. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش قطعات توربو شارژ فعالیت می کند و در لیست محصولات خود، این قطعه را عرضه می کند.

خرید توربو شارژ تیگو 7 اصل

اگر به دنبال خرید توربو شارژ تیگو 7 می باشید، می توانید متناسب با حداکثر توان موتور خودرو، بهترین مدل توربو شارژ را تهیه نمائید. محل نصب توربو شارژ بعد از قسمت خروجی اگزوز است که بتوان هوای خروجی را به صورت متراکم شده به مخزن احتراق سوخت تزریق نمود و بدین وسیله بتوان این فرآیند را تسریع بخشید. استفاده از قطعات توربو شارژ در فرآیند سیستم احتراق خودرو بازدهی و توان موتور را دو چندان می نماید.برای اطلاع از خدمات تعمیر توربو شارژ به سایت این مجموعه مراجعه نمایید. 

افزودن این قطعه میزان مصرف سوخت را کاهش می دهد. در واقع با همان مصرف انرژی، شتاب و سرعت گیری خودرو بیشتر می شود. بنابراین به محض مشاهدۀ اختلال فنی در عملکرد احتراق خودرو و یا سرعت اتومبیل، نیاز به بررسی قسمت های مختلف اتومبیل است.

در صورت لزوم می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی، قیمت روز توربو شارژ تیگو 7 را استعلام نمائید و پس از بررسی مشخصات فنی قطعه و نوع کاربری خودرو، مناسب ترین قطعۀ توربو شارژ را تهیه نمائید.

 فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 133
نمایش همه
علاقه مندی ها ()