پوستر دیواری یکی از رایج ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود که جلوه ای منحصر به فرد در محیط ایجاد می کند. امروزه اکثر بانوان علاقه مند به تزئین قسمت های مختلف دکوراسیون منزل با استفاده از پوستر دیواری می باشند. این پوسترها در طرح های متنوع و جذاب طراحی و چاپ می شوند و در حال حاضر می توانید در سطح بازار انوع بالایی از محصولات دیوارپوش را ملاحظه نمائید. در واقع اکثر افراد خرید پوستر دیواری را به عنوان جایگزین نقاشی ساختمان و یا مکمل آن انجام می دهند. فروشگاه دیوار دکور توانسته در لیست تجهیزات دکوراسیون داخلی، محصولات دیوارپوش را عرضه نمایند.

فاکتورهای کلیدی در انتخاب پوستر دیواری

مواردی که در این مقاله قصد داریم بدان بپردازیم، نکات طلایی در خصوص چاپ و نحوۀ خرید پوستر دیواری می باشد. همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، پوستر دیواری با طرح های کامل چاپ می شود. از این رو هنگام خرید پوستر، می بایست ابعاد محل نصب پوستر دیواری را بدانید و اینکه تصاویری که انتخاب می کنید دارای حداقل 3 الی 6 سانتی متر حاشیه باشد که هنگام برش از لبه ها، تصویر ناقص نشود. فروش تابلو کنواس از طریق سایت دیوار دکور انجام می گیرد. 

از مشخصه های اصلی پوستر دیواری نمایش طرح سه بعدی از تصاویر می باشد که توسط نرم افزارهای گرافیکی خلق می شوند. هم اکنون امکان خرید پوستر دیواری سه بعدی گرافیکی برگرفته از تصاویر حقیقی و یا تخیلی برای شما فراهم می باشد. با استفاده از این سبک محصولات دیوارپوش به سادگی می توانید تغییرات چشمگیر و فوق العاده جذاب در فضای دکوراسیون منزل و یا محیط کار بوجود آورید. قیمت پوستر دیواری نیز بر پایۀ ابعاد، جنس و سبک طراحی آن تعیین می گردد. البته جهت کسب اطلاعات جامع تر می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مشورت نمائید و پس از ملاحظۀ طرح های جدید پوستر دیواری، محصول مورد پسند خود را سفارش دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 215
نمایش همه
علاقه مندی ها ()